Mesterséges intelligencia segítségével nagyvállalati hibajegyek számának csökkentése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fekete Elizabet
További közreműködők: Pankasz Szilvia Réka
Szigili Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Chatbot
folyamat modell
hibajegy
mesterséges intelligencia
SAP
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39058
Leíró adatok
Kivonat:Ticketing rendszert használó nagyvállalatoknál, az újonnan beérkező jegyeknek a csökkentési lehetőségeiről szól a szakdolgozatom. Mesterséges intelligencia által vezérelt chatbot bevezetésének lehetőségeit tártam fel az SAP bérszámfejés speciális területén. Az jelen állapotban lévő folyamat hibáit és további fejlesztési lehetőségeit említettem meg, különösebb kitérővel a PULSE metodika használatára. BPMN ábrán szemléltetésre kerültek a folyamatok, valamint azok optimalizálásai is. ’Note’-ok dokumentáció fejlesztése, SAP által biztosított erőforrások egyesítése és a valós időben történő ’chat’ működési elvének átalakítása is megjelenik a szakdolgozatban.