A Broadway Dance Center marketingterve
Elmentve itt :
Szerző: | Csáki Adrienn |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Ibolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Tánc |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3907 |
Hasonló tételek
What does folk dance communicate? The changing impact of time on the message of folk-dance
: Betlendi Eszter Anikó
: Betlendi Eszter Anikó
What does folk-dance communicate? The changing impact of time on the message of folk-dance
: Betlendi Eszter Anikó
: Betlendi Eszter Anikó
Dance Tourism in Hungary An Evaluation of Future Growth Possibilities in the Lindy Hop Scene of Hungary /
: Matkó Árpád
: Matkó Árpád
A Best Dance tánciskola marketingkommunikációjának megtervezése
: Urbán Tamás
: Urbán Tamás
A 4M Dance Company marketingstratégiájának elemzése
: Szabó Bianka
: Szabó Bianka
Az Art Kingdom Dance Community és versenytársainak marketingkommunikációja
: Bakó Barbara
: Bakó Barbara
It and Net service marketingterv
: Verbóczki Viktor
: Verbóczki Viktor
LádaVasút marketingterve
: Czibor Zotlán
: Czibor Zotlán
Egy városismereti játék marketingterve
: Orbánné Karaszi Georgina
: Orbánné Karaszi Georgina
A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében
: Farkas Bálint
: Farkas Bálint
A ChargeIt! Szolgáltató Bt. Marketingterve
: Tóth Viktor
: Tóth Viktor
A RadnaiArt online marketingterve
: Radnai Adrián
: Radnai Adrián
"Budapest Especially 4 U" marketingterv
: Füleky Ági Vanda
: Füleky Ági Vanda
Egy leendő esküvőszervező cég marketingterve
: Barancsi Janka
: Barancsi Janka
Az Atom Hotel Budapest Marketingterve
: Fleischer Áron
: Fleischer Áron
Speciális szolgáltatás részére kialakítandó marketingterv
: Csillag Patrik
: Csillag Patrik
A Dance Lit Hip-Hop Tánciskola félévzáró gálaeseményének üzleti modellje és marketingstratégiája
: Domboróczki Lili Seila
: Domboróczki Lili Seila
A www.sportmindig.hu weboldal marketingterve
: Hénap Zsolt András
: Hénap Zsolt András
Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve?
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
Egy induló kisvállalkozás marketingterve - Napsugár Virágbolt
: Ország Ida Eszter
: Ország Ida Eszter
A csíkos cukkini piacra vezetési és marketingterve
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
A Harmónia Termál Hotel ***superior 2017-es marketingterve
: Esztergályos Bence
: Esztergályos Bence
Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára
: Panyi Mária Magdolna
: Panyi Mária Magdolna
Egy induló kisvállalkozás, az Érdi Kupica Bt. marketingterve
: László Edina Andrea
: László Edina Andrea
A Dabasi Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskola és Kollégium marketingterve
: Beke Istvánné
: Beke Istvánné
A kisújszállási Illéssy Sándor Baptista Szakközépiskola És Szakiskola marketingterve
: Tóthné Horváth Éva
: Tóthné Horváth Éva
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv létrehozása a "STÉG24" részére
: Kapfinger Eszter
: Kapfinger Eszter
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján
: Tóth Cintia Eszter
: Tóth Cintia Eszter
Egy fiatalokra fókuszáló (kitalált) utazási iroda marketingterve és kommunikációtervezése
: Oláh Márk Lajos
: Oláh Márk Lajos
Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
Call center folyamatok támogatása
: Kővári Norbert István
: Kővári Norbert István
Business Center egy luxusszállodában
: Androvics Alexandra Xénia
: Androvics Alexandra Xénia
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a Budapest Film Academy számára
: Jónás Tímea
: Jónás Tímea
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a NapraKész Kft. számára
: Tolner Zsófia
: Tolner Zsófia
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy újonnan induló webáruház részére
: Kenyér Zoltán
: Kenyér Zoltán
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló designbútor startup vállalkozáshoz
: Panku Ádám
: Panku Ádám
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló, fiktív borbár számára
: Sziller Kristóf
: Sziller Kristóf
A Business Center feladatai és a hozzá kapcsolódó részlegek
: Szedlák Beatrix Adrienn
: Szedlák Beatrix Adrienn
A Clean Center Kft. marketingstratégiája
: Török Márta
: Török Márta
Offline Center közösségi tér elemzése
: Ádány Zsófia
: Ádány Zsófia
Hasonló tételek
-
What does folk dance communicate? The changing impact of time on the message of folk-dance
: Betlendi Eszter Anikó -
What does folk-dance communicate? The changing impact of time on the message of folk-dance
: Betlendi Eszter Anikó -
Dance Tourism in Hungary An Evaluation of Future Growth Possibilities in the Lindy Hop Scene of Hungary /
: Matkó Árpád -
A Best Dance tánciskola marketingkommunikációjának megtervezése
: Urbán Tamás -
A 4M Dance Company marketingstratégiájának elemzése
: Szabó Bianka