Demand for ocean and river cruises amongst Hungarian customers – An introduction through the most popular cruise lines in Hungary, like Carnival Cruise Line and Mediterranean Shipping Cruises (for ocean cruises) and Mahart, AmaWaterways (for river cruises)
Saved in:
Main Author: | Lázár Viktória |
---|---|
Other Authors: | Talabos István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Ocean cruises River cruises Demand Hungarian customers CCL Mahart |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3912 |
Similar Items
INFLUENCING FACTORS of CUSTOMER SATISFACTION in the CRUISING INDUSTRY, TAKING UNDER EXAMINATION ONE of the LEADING CRUISE LINES on the DANUBE RIVER VIKING CRUISES
: Berta Rebeka
: Berta Rebeka
Customer reviews and their effects on a river sightseeing cruise company
: Kovács Réka
: Kovács Réka
A folyamhajózás idegenforgalmi szerepe a Viking River Cruises példáján keresztül bemutatva
: Bozsik Beatrix
: Bozsik Beatrix
The deployment of cruise ship tourism and marketing
: Molnár Liza
: Molnár Liza
Cruise industry and Covid-19 Effects and consequences of the pandemic
: Lokody Laura Éva
: Lokody Laura Éva
A Royal Caribbean Cruise Lines Ltd. (RCL) vizsgálata a jelenkori fenntarthatósági törekvések tükrében
: Kurai Andrea
: Kurai Andrea
Popularity of cruise holidays and major threats to the industry Presented through the Hungarian market
: Tasi Tamara
: Tasi Tamara
The cruise industry’s environmental impact on the destination and sustainable development in Europe
: Domokos Lili
: Domokos Lili
Az Uniworld Boutique River Cruise Collection housekeeping tevékenységének bemutatása és annak összehasonlítása a szállodai housekeeping részleggel
: Bata Bettina
: Bata Bettina
Tengeri hajóutak (cruises) jövője és lehetőségei a Covid után
: Kas Ildikó Mária
: Kas Ildikó Mária
Business Plan of Silverline Cruises for 2022 - Forecast for the relaunch after COVID-19
: Bognár Tamás
: Bognár Tamás
A vendégmegtartás jelentősége és a vendég lojalitás elérésének módszerei a Viking Cruises példáján bemutatva
: Laczkó-Üveges Loretta Edit
: Laczkó-Üveges Loretta Edit
Kiaknázatlan lehetőségek a magyarországi dunai szállodahajózásban az AmaWaterways példáján keresztül bemutatva
: Wachsler Ágnes Emese
: Wachsler Ágnes Emese
Hungarian grain trade and export by river to the port of Constanta
: Reviczki Péter
: Reviczki Péter
Exploratory research of the touristic utilization of the Danube River in Budapest
: Barta Patrik
: Barta Patrik
How can product compliance be improved in Mid Ocean Brands?
: Tar Dorottya Rozália
: Tar Dorottya Rozália
Reading between the lines TV2
: Koltai Andrea
: Koltai Andrea
Bizalom és on-line kommunikáció
: Castilló Károly
: Castilló Károly
Az óceán és krioszféra változása és annak hatása Florida gazdaságára
: Lukács Dániel
: Lukács Dániel
Biodiversity Conservation through Ecotourism Practices in Vang Vieng (Namxong River) “Opportunities and Challenges”
: Davading Noudsba
: Davading Noudsba
A freemium és a Blue Ocean stratégia a prezi.com-on keresztül
: Beleznai Márk Gábor
: Beleznai Márk Gábor
Egy startup vállalkozás stratégiájának elemzése-Kék Óceán stratégia elméleti és gyakorlati megvalósítása
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
Az on-line kommunikáció miért nem helyettesítheti a valós találkozásokat? Az on-line közösségek
: Cseszneki Balázs
: Cseszneki Balázs
Monetáris ösztönzők a válság leküzdésére, avagy eltérő út az Atlanti-óceán két partján
: Meizer Gábor
: Meizer Gábor
Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben
: Forgó Fanni Eszter
: Forgó Fanni Eszter
Below The Line marketing communication applied in the fashion industry
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A Wilu Möbel-line Kft. értékesítése disztribútorként
: Lugosi Gréta
: Lugosi Gréta
Az On-line értékesítés lehetőségei a magyar építőanyag kereskedelemben
: Bedekovits Csaba
: Bedekovits Csaba
On the Side Lines of the Changing East-Asian Region – The Case of Taiwan
: Vándor János
Published: (2018)
: Vándor János
Published: (2018)
Az on-line deviazkereskedelem piaci mechanizmusai, lehetőségei és kockázatai
: Gaál Katalin
: Gaál Katalin
Investigation of Communication Skills of Front-Line Employees in Boutique Hotels
: Kocsor Nóra
: Kocsor Nóra
Miért nem helyettesítheti az on-line kommunikáció a valós találkozásokat?
: Zmák Balázs
: Zmák Balázs
The impact of influencer marketing on Lining – as Chinese social media Douyin as an example
: Ye Jingmei
: Ye Jingmei
Linee guida per la didattica della sostenibilità e della responsabilità
: Andrási Gábor, et al.
Published: (2023)
: Andrási Gábor, et al.
Published: (2023)
The mediterranean sea shaping tunisian history
: Allani Jannet
: Allani Jannet
The Mediterranean Diet and its Effects on Tourism
: Eszter Hanna
: Eszter Hanna
A Mid Ocean Central and Eastern Europe Kft 2013-2016 évi beszámolójának elemzése, avagy az átszervezés hatása a gazdálkodásra
: Jávor Anita
: Jávor Anita
Utazásközvetítő irodák változó szerepe a turisztikai piacon, az on -line értékesítés tükrében
: Mogyorósi Edina
: Mogyorósi Edina
A Ten-Line Kft. családi vállalkozás generációváltásának kihívásai, problémái, vezetésátadásának lehetőségei
: Szőnyi András Gábor
: Szőnyi András Gábor
A MediLine Üzletház Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Kiss Dalma
: Kiss Dalma
Similar Items
-
INFLUENCING FACTORS of CUSTOMER SATISFACTION in the CRUISING INDUSTRY, TAKING UNDER EXAMINATION ONE of the LEADING CRUISE LINES on the DANUBE RIVER VIKING CRUISES
: Berta Rebeka -
Customer reviews and their effects on a river sightseeing cruise company
: Kovács Réka -
A folyamhajózás idegenforgalmi szerepe a Viking River Cruises példáján keresztül bemutatva
: Bozsik Beatrix -
The deployment of cruise ship tourism and marketing
: Molnár Liza -
Cruise industry and Covid-19 Effects and consequences of the pandemic
: Lokody Laura Éva