Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
Elmentve itt :
Szerző: | Éberhardt Kitti |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Bormarketing Szekszárd Borászat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39120 |
Hasonló tételek
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória
: Bakonyi Viktória
Prémium borászatok létjogosultságának vizsgálata a Maul és Polgár borászatok példáján keresztül
: Bódizs Diána
: Bódizs Diána
A hazai borászatok marketingorientációja
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014)
Hazai borászatok célrendszerének vizsgálata
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021)
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
Sikeres borászatok vizsgálata a Balatonfüred-Csopaki borvidéken
: Farkas Lili
: Farkas Lili
Idegenforgalmi célú fejlesztések a Szekszárdi járásban
: Barta Bettina
: Barta Bettina
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Megjelent: (2008)
: Bóvári Kata
Megjelent: (2008)
Generációváltás a Szekszárdi kistérség családi borászataiban
: Balázs Alexa
: Balázs Alexa
Etyek marketingtevékenysége
: Ráck Dorottya
: Ráck Dorottya
A Szekszárdi borvidék, a Prantner Pince marketingstratégiája
: Bakekolo Gilbert
: Bakekolo Gilbert
Marketingtevékenység online környezetben
: Kecskés Attila
: Kecskés Attila
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
A Szekszárdi borvidék bemutatása a Bodri Pincészeten keresztül
: Ábel András
: Ábel András
A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése
: Monori Anett
: Monori Anett
A Balaton borturizmusa - A feltörekvő borászatok vendéglátóipari és borászati tevékenységének vizsgálata
: Stankovics Réka
: Stankovics Réka
A Bitcoin.com marketingtevékenysége
: Vitáris Benjamin Csaba
: Vitáris Benjamin Csaba
A Zsindelyes Kereskedőház Marketingtevékenysége
: Nagy Dorottya
: Nagy Dorottya
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Egy új cég marketingtevékenysége
: Köveskúti Gréta
: Köveskúti Gréta
Online marketingtevékenység a sportban
: Juhos Anna
: Juhos Anna
A Villányi borvidék marketingtevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
A Szekszárdi borvidék helyzetének bemutatása, fókuszban a Takler Borbirtokkal
: Huszák Mercédesz Bettina
: Huszák Mercédesz Bettina
A Szekszárdi Diákétkeztetési Kft. emberi erőforrás menedzsmentje és bérgazdálkodása
: Máté Balázs
: Máté Balázs
A kistermelői borászatok szerepe, különös tekintettel a Badacsonyi és Balaton felvidéki borvidéken
: Simon Dóra
: Simon Dóra
A családi vállalkozások céljainak és folytonosságának összefüggései a hazai családi borászatok kontextusában
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2024)
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2024)
A Szekszárdi és a Tokaji borvidék ismertsége idehaza és külföldön
: Gödény Viktória
: Gödény Viktória
A Szekszárdi borvidék népszerűsítése a helyi fesztiválok és rendezvények által
: Török Bálint
: Török Bálint
Hagyományőrző fesztiválok szerepe a Bajai, Mohácsi és a Szekszárdi kistérségben
: Csemez Laura
: Csemez Laura
A Coca-Cola marketingtevékenysége Magyarországon
: Verovszki Kamilla
: Verovszki Kamilla
A dohányipari vállalatok marketingtevékenysége Magyarországon
: Fábián Gergő
: Fábián Gergő
A Miskolci Nemzeti Színház marketingtevékenysége
: Baráth Zsófia
: Baráth Zsófia
Marketingtevékenység vizsgálata a Soudal nagyvállalatnál
: Nagy Bence Artúr
: Nagy Bence Artúr
Coca-Cola HBC Magyarország marketingtevékenysége
: Vágási Viktor
: Vágási Viktor
Professzionális kézilabda csapatok marketingtevékenysége Magyarországon
: Bakonyi Dóra
: Bakonyi Dóra
Magyarországi borászatok külföldi lehetőségei az EU csatlakozás óta, különös tekintettel a Villányi borrégióra
: Csonka Gergő
: Csonka Gergő
Az Iván-völgyi Kadarka túra megjelenése és szerepe a Szekszárdi borvidéken
: Acél Dorka
: Acél Dorka
Középiskolai marketingtevékenység II. Rákóczi Ferenc Katolikus Szakközépiskola alkalmazkodási lehetőségei a változó gazdasági és demográfiai helyzethez
: Tapodi Dóra
Megjelent: (2013)
: Tapodi Dóra
Megjelent: (2013)
A Csángó Fesztivál marketingtevékenysége a Jászságban
: Szűcs Eszter
: Szűcs Eszter
A Nestlé csecsemőtáplálás üzletágának marketingtevékenysége hazánkban
: Győri Abigél
: Győri Abigél
Hasonló tételek
-
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória -
Prémium borászatok létjogosultságának vizsgálata a Maul és Polgár borászatok példáján keresztül
: Bódizs Diána -
A hazai borászatok marketingorientációja
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014) -
Hazai borászatok célrendszerének vizsgálata
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021) -
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta