Hilton, mint brand vizsgálata a különböző régiókban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Borics Klaudia
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:brand standard
branding
globalizáció
Hilton
szuverenitás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39139
Leíró adatok
Kivonat:A turizmus exponenciálisan nőtt az utóbbi évtizedekben, de a világ népszerű úti céljainak területei nem lettek nagyobbak. A szerző kifejti a globalizációs folyamatok, az  unikális és szuverén igények megjelenésének turizmusra és brandingelésre gyakorolt hatásaitt. A szerző  bemutatja a Hilton Hotels & Resorts márkát és regionális különbözőségeit két régió esetében és összevetve egy harmadik alrégióval azokat. A szerző javaslatokkal állt elő az országok és vagy régiók láthatóbb és tudatosabb megjelenítésére vonatkozóan az üzleti turizmusban piacvezető, Hilton Hotels and Resorts márkájú konkrét szállodák esetében, mert a jövőben indokoltnak találja megjeleníteni azokat.