Hilton, mint brand vizsgálata a különböző régiókban
Elmentve itt :
Szerző: | Borics Klaudia |
---|---|
További közreműködők: | Sipos Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | brand standard branding globalizáció Hilton szuverenitás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39139 |
Hasonló tételek
A GE Empower, mint elektronikus piactér bemutatása és felhasználási szokásai a különböző régiókban
: Kiss Flóra Robinetta
: Kiss Flóra Robinetta
A digitalizáció indusztrializálódásának hatásai az EU régiókban
: Kovács Balázs
: Kovács Balázs
A digitalizáció indusztrializálódásának hatási az EU régiókban
: Krivarics Kornél
: Krivarics Kornél
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra
: Geszler Kyra
Tanulmány a Hilton Budapest rendezvényszervezéséről
: Farkas Klaudia
: Farkas Klaudia
A Hilton Budapest felújítása
: Nagy Tamás
: Nagy Tamás
Humán közszolgáltatás fejlesztés lehetőségei a kevésbé fejlett régiókban Európai Uniós finanszírozásból, terület specifikus összehasonlítással
: Toldi Anna Rebeka
: Toldi Anna Rebeka
Employer branding alkalmazása a startup vállalkozások különböző fázisaiban
: Erdődi Anett
: Erdődi Anett
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
A Hilton Budapest Hotel étlap elemzése
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
F&B menedzsment a Hilton Budapestben
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Hilton Budapest marketing- és versenyhelyzet elemzés
: Endrényi István
: Endrényi István
A Hilton szállodák hűségprogramja, valamint felépítése és a Budapesti Hilton Garden Inn rendszere, Front Office tevékenységei
: Rácz Rebeka
: Rácz Rebeka
Az élelmiszerpazarlás komplex elemzése a budapesti Hilton Garden Inn szálloda példáján keresztül
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A Hilton Budapest versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Borsi Krisztina
: Borsi Krisztina
A rendezvényszervezés típusai a Hilton Budapest szállodában
: Matzner Adrienn
: Matzner Adrienn
A Hilton Budapest SWOT- és PEST-elemzése
: Deák Dóra
: Deák Dóra
Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában
: Madarász Gergő
: Madarász Gergő
Az esküvőszervezés sajátosságai a Hilton Budapest szállodában
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
Dolgozói elégedettség kutatás a Hilton Budapest Szállodában
: Fazekas Fazekas
: Fazekas Fazekas
Hilton as a workplace - How to motivate the hospitality workforce?
: Medve Natália Fanni
: Medve Natália Fanni
Demonstrating environmental sustainability through the example of Hilton of Buda
: Butyka Gergely Norbert
: Butyka Gergely Norbert
A housekeeping tevékenységének elemzése különböző típusú szálláshelyeken – A Hilton Garden Inn Budapest City Centre és a Rooftop City Residence alapján
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
A Hilton Budapest pozíciójának elemzése a versenytársi körben
: Szekrényessy Anna Emőke
: Szekrényessy Anna Emőke
Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City
: Almási Ninetta Mirella
: Almási Ninetta Mirella
A Nyíregyházi Állatpark, mint turisztikai brand
: Gajdos Eszter
: Gajdos Eszter
A rendezvényszervezés átalakulása a Hilton Budapestben a pandémia hatására
: Sági Adél
: Sági Adél
A vendégelégedettségi vizsgálatok hatása a Hilton Budapest City eredményességére
: Hyross László Ferenc
: Hyross László Ferenc
A Hilton Budapest City szerepe a budapesti konferenciaturizmus világában
: Paulovics Kitti Enikő
: Paulovics Kitti Enikő
Fenntarthatóság a vendéglátásban, a Hilton Budapest Szálloda példáján keresztül
: Eged Zsolt
: Eged Zsolt
A Hilton Budapest szervezeti kultúrájának bemutatása és kritikai elemzése
: Cseri Nóra
: Cseri Nóra
A hostmanship elmélet alkalmazása a szállodaiparban Hilton Budapest példáján bemutatva
: Somogyi Panna
: Somogyi Panna
A FŐTÁV Zrt. és a Hilton Budapest arculatának összehasonlító elemzése
: Király Ildikó
: Király Ildikó
A sportkommunikáció különböző aspektusainak vizsgálata
: Deli Réka
: Deli Réka
Hilton Budapest versenyképességének javítása a marketing és minőségügy együttes alkalmazásával
: Jurmann Alexandra
: Jurmann Alexandra
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura
: Mikó Anna Laura
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
A Hilton Budapest szálloda és versenytársainak F&B gazdálkodásának összehasonlító elemzése
: Csetnegi Andrea
: Csetnegi Andrea
Digitális marketingkommunikáció a magyarországi vegán fehérjeporok piacán
: Borics Klaudia
: Borics Klaudia
Hasonló tételek
-
A GE Empower, mint elektronikus piactér bemutatása és felhasználási szokásai a különböző régiókban
: Kiss Flóra Robinetta -
A digitalizáció indusztrializálódásának hatásai az EU régiókban
: Kovács Balázs -
A digitalizáció indusztrializálódásának hatási az EU régiókban
: Krivarics Kornél -
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra -
Tanulmány a Hilton Budapest rendezvényszervezéséről
: Farkas Klaudia