A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
Saved in:
Main Author: | Gombos Levente Balázs |
---|---|
Other Authors: | Sarkadi Katalin |
Kulcsszavak: | divatcikk fast fashion fenntarthatóság H&M piaci helyzet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39155 |
Similar Items
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna
: Hegedűs Laura Anna
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia
: Mlinkó Patrícia
Márkaépítés és márkaérték a gyakorlatban - a Samsung márka piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Galonics Lilla Bianka
: Galonics Lilla Bianka
A Theodora Immuno termékcsalád piaci pozíciójának elemzése
: Barota Boglárka
: Barota Boglárka
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
A HELL energiaitalok piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Fischer Brigitta Vivien
: Fischer Brigitta Vivien
Arculatváltás – egy luxushotel piaci pozíciójának újragondolása
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
Az Opera Garden Hotel & Apartments piaci pozíciójának elemzése
: Pázmándy Eszter
: Pázmándy Eszter
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
Egy vállalkozás költség és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Nagy Petra Bettina
: Nagy Petra Bettina
Egy vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Natkai Zsombor
: Natkai Zsombor
A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében
: Apró Dóra
: Apró Dóra
A Rehab Zrt. piaci pozíciójának elemzése a gyógyászati segédeszköz piacon
: Kubanek Attila
: Kubanek Attila
Egy konkrét vállalat költség és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Csorba Bence
: Csorba Bence
Egy mezőgazdasági vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Cseh Attila
: Cseh Attila
A Nagymaros Trade Kft piaci pozíciójának stratégiai lehetőségei
: Rasman Zsolt
: Rasman Zsolt
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján
: Szalontai Nelli
: Szalontai Nelli
A POKET nonprofit szervezet piaci pozíciójának elemzése a magyar kulturális piacon
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
A Magyarországi mozik piaci pozíciójának elemzése a streaming szolgáltatások térnyerése mellett
: Sebesi Bence Zoltán
: Sebesi Bence Zoltán
Az Estilo Fashion Hotel**** piaci pozíciójának elemzése, különös tekintettel a versenytársakra
: Fekete Szilvia
: Fekete Szilvia
A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban
: Péter Dóra
: Péter Dóra
A Zara Magyarország Kft piacvezető pozíciójának bemutatása a divatiparban betöltött szerepén és kiskereskedelmi tevékenységén keresztül
: Takács Viktória
: Takács Viktória
A H&M fenntarthatósági stratégiája és ennek megjelenése a marketing munkájában
: Samu Viktória
: Samu Viktória
A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
: Marrosán Lívia
: Marrosán Lívia
Az Angstrom TruForge Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése.
: Kerülő András Tamás
: Kerülő András Tamás
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
Egy kiskereskedelmi vállalkozás piaci és marketingstratégiája
: Zsák Gergő
: Zsák Gergő
A Nissan piaci pozíciójának elemző bemutatása a globális és regionális térségben
: Kocsis Martin
: Kocsis Martin
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
A Hilton Budapest pozíciójának elemzése a versenytársi körben
: Szekrényessy Anna Emőke
: Szekrényessy Anna Emőke
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Az utazás- és rendezvényszervezés működési sajátosságai egy kereskedelmi nagyvállalatnál (H&M Hennes & Mauritz Kft.)
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
Similar Items
-
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter -
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara -
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna -
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia -
Márkaépítés és márkaérték a gyakorlatban - a Samsung márka piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Galonics Lilla Bianka