Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Bettina
További közreműködők: Sipos Erika
Kulcsszavak:Alice
hotel
marketingkommunikáció
Social media
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39159
Leíró adatok
Kivonat:Az elméleti tantárgyak elvégzése után májustól augusztusig az Alice Hotelben töltöttem a szakmai gyakorlatomat, mint felszolgáló, éttermi szakasszisztens, és bartender. Az az első munkanap előtt magáról a szállodában történő vendéglátásról terveztem a projektmunkámat írni, addig, amíg az első napomon nem kezdtem el más szemszögből látni a szálloda működését. Akkor szembesültem azzal a ténnyel, hogy a marketingnek mekkora szerepe van nem csak az éttermi, hanem az egész szálloda működésében. A marketing mellett az internetnek, ezen belül a közösségi médiának van hatalmas szerepe a mai világban. Határozottan elmondható, hogy a marketing, ezen belül a marketingkommunikációs stratégia és a social media világa ihlette meg a projektmunkám témáját. Igyekeztem a teljesség igénye nélkül röviden és általánosan ismertetni azokat a témákat, amik után kutattam, valamint a marketing fogalmát is nagyon röviden, pár mondatban megemlítettem, hiszen ez az egésznek az alapja, a gyökere. A témákat fejezetekre, alfejezetekre bontottam, néhány vizsgálathoz tartozik egy-egy ábra is. Az utolsó fejezetekben néhány oldalban kifejtettem a szállodával kapcsolatos kutatásaim eredményeit, következtetéseimet és javaslataimat, majd végül egy rövid összefoglalással zártam a projektmunkámat.