Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Széchenyi Martin Endre
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belépés
célpiac
márka
márkaépítés
márkastratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39160
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban utánajártam, hogyan lehet márkát építeni, az információk segítségével létrehoztam saját márkámat, ami a mycellen nevet kapta. Szakdolgozatomban egy kérdőív segítségével utánajártam milyen igény lehet egy ilyen termékre ami tulajdonképpen egy táőlálék kiegészítő. Továbbá készítettem mélyinterjúkat ahol orvosok szaktudását felhasználva írtam a hatóanyagról. Ezenfelül készítettem egy értékesítési tervet, egy marketig tervet annak érdekében, hogy gördülékenyen képes legyek értékesíteni a terméket.