Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Széchenyi Martin Endre
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belépés
célpiac
márka
márkaépítés
márkastratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39160

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39160
005 20220322081523.0
008 220322suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Széchenyi Martin Endre 
245 1 0 |a Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra  |c Széchenyi Martin Endre  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban utánajártam, hogyan lehet márkát építeni, az információk segítségével létrehoztam saját márkámat, ami a mycellen nevet kapta. Szakdolgozatomban egy kérdőív segítségével utánajártam milyen igény lehet egy ilyen termékre ami tulajdonképpen egy táőlálék kiegészítő. Továbbá készítettem mélyinterjúkat ahol orvosok szaktudását felhasználva írtam a hatóanyagról. Ezenfelül készítettem egy értékesítési tervet, egy marketig tervet annak érdekében, hogy gördülékenyen képes legyek értékesíteni a terméket. 
695 |a belépés 
695 |a célpiac 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkastratégiák 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39160/1/Szakdolgozatve%CC%81gleges4.0.pdf  |z Dokumentum-elérés