Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában
Saved in:
Main Author: | Farkas Mónika Anna |
---|---|
Other Authors: | Kasza Lajos |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM SSC ügyfél ügyfélkapcsolat ügyfélkapcsolati menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39164 |
Similar Items
A Celanese Corporation és a Celanese Magyarország Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének átfogó vizsgálata
: Horváth Katalin
: Horváth Katalin
Szállítmányozási partnerek vizsgálata logisztikai teljesítménymutatók alapján a Celanese EMEA vonatkozásában
: Zsiga Ádám
: Zsiga Ádám
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
Vállalati stratégia tervezés a Richter Gedeon Nyrt. vonatkozásában
: Benda Vivien
: Benda Vivien
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
A Celanese Ltd. EMEA ellátási láncának bemutatása
: Földesi Péter
: Földesi Péter
A Celanese Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Vékony Emese
: Vékony Emese
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
A vállalati stratégia és a vállalati kultúra kapcsolata a Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Nyrt. vonatkozásában
: Németh Anita Zsuzsanna
: Németh Anita Zsuzsanna
A Celanese Hungary Kft. hitelezhetőség elemzés gyakorlata felvásárolt versenytársak ügyfeleinek esetében
: Hodos István
: Hodos István
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Vállalati stratégia kialakítása, elemzése a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül
: Czibolya Cintia
: Czibolya Cintia
A Celanese Intermediate Chemistry EMEA ellátási láncának bemutatása, elemzése
: Szepesi Kata Zsófia
: Szepesi Kata Zsófia
A vállalati stratégia szerepe a mikro-, kis- és középvállalkozások életében – stratégiaalkotás az AgileXpert Kft. vonatkozásában
: Gerevich Nikolett
: Gerevich Nikolett
A vállalatok környezeti felelősségének bemutatása a Celanese International vállalaton keresztül
: Kovács Alexandra Barbara
: Kovács Alexandra Barbara
Kommunikáció és ügyfélkapcsolat Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankjánál
: Somi Alexandra
: Somi Alexandra
Vállalati stratégia a kereskedelemben
: Fekete Noémi
: Fekete Noémi
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
A Celanese Europe B.V. nemzetközi közúti fuvarozásához kapcsolódó többletköltségeinek elemzése
: Magyar Dóra
: Magyar Dóra
A stratégiai menedzsment és a PR elméleti összefüggései
: Dombovári Balázs
: Dombovári Balázs
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél
: Jaszenák Zsuzsanna
: Jaszenák Zsuzsanna
Minőségmenedzsment fejlesztése, mint vállalati stratégia
: Krausz Antal
: Krausz Antal
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Beszerzési stratégia megváltoztatása a vállalati teljesítmény javítása érdekében
: Pihaj Anna Rebeka
: Pihaj Anna Rebeka
Similar Items
-
A Celanese Corporation és a Celanese Magyarország Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének átfogó vizsgálata
: Horváth Katalin -
Szállítmányozási partnerek vizsgálata logisztikai teljesítménymutatók alapján a Celanese EMEA vonatkozásában
: Zsiga Ádám -
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett -
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien -
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra