A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jezeri Luca
Other Authors: Talabos István
Format: Thesis
Kulcsszavak:kiutazás
közösségi hálózatok
utazási döntés
utazási szokások
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39205

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39205
005 20220322081622.0
008 220322suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jezeri Luca 
245 1 2 |a A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében  |c Jezeri Luca  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A mindennapok szerves részévé vált az internet, ennek robbanásszerű elterjedésének köszönhetően szinte mindent el lehet intézni egy külföldi utazáshoz is, amely hozzájárul a turizmus dinamikus fejlődéséhez és változásához. A fejlődés nem csak a turisztikai szolgáltatók működésében, hanem a fogyasztók döntési folyamataiban és utazási szokásaiban is érzékelhető. A megosztáson alapuló közösségi média portálok használatának elterjedése utat biztosít a gyors információáramlásnak és -befogadásnak, ezáltal a fogyasztók befolyásolásának, amely a kiutazás során is megnyilvánul. 
695 |a kiutazás 
695 |a közösségi hálózatok 
695 |a utazási döntés 
695 |a utazási szokások 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Talabos István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39205/1/Jezeri%20Luca_VUO8HT_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés