A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
Elmentve itt :
Szerző: | Jezeri Luca |
---|---|
További közreműködők: | Talabos István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kiutazás közösségi hálózatok utazási döntés utazási szokások Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39205 |
Hasonló tételek
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
A 20-30 éves korosztály utazási szokásainak és a közösségi média döntési mechanizmusukra gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Románia turisztikai profilja a magyar kiutazók szemszögéből
: Prezsmer Beáta
: Prezsmer Beáta
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
"Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében
: Bárány Katalin
: Bárány Katalin
Egy magyar sikertörténet - 20 éves a Tippmix
: Kállai Péter
: Kállai Péter
A Facebook és az Instagram formáló szerepe az utazás döntésére az Y és Z generáció körében
: Jászai Nikolett
: Jászai Nikolett
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
Napjainkban elérhető elektronikus fizetési rendszerek bemutatása és ezek használatának vizsgálata a 18-35 éves korosztály körében
: Nagy Zita
: Nagy Zita
A Web 2.0 és a közösségi média hatása a marketingkommunikációra -(R)evolúció?-
: Bükkösy Ádám
: Bükkösy Ádám
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita
: Borbély Anita
Az etnocentrikus fogyasztói attitűd okai és megjelenése a magyar nyugdíjas korosztály körében
: Szűcs Dániel
: Szűcs Dániel
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
A hazai szakképzési rendszer 20 éve Változás, fejlődés, feszültségek, megoldásra váró problémák
: Majorné Pádár Erika Rita
: Majorné Pádár Erika Rita
A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében
: Vágó Máté Gyula
: Vágó Máté Gyula
Örökbefogadási trendek az elmúlt 25 évből
: Szűcs Natália
: Szűcs Natália
A közösségi média befolyásoló szerepe a vásárlók körében
: Reményi Adrienn
: Reményi Adrienn
A magyar kiutazók fogyasztói szokásainak változása a Mini City Tours Kft. példáján keresztül (2012-2015) - Kitekintéssel a 2016-os évre -
: Muka Fruzsina
: Muka Fruzsina
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Ádám Csilla Rebeka
: Ádám Csilla Rebeka
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Sitku Fanni
: Sitku Fanni
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Kaposvári Petra
: Kaposvári Petra
Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld)
: Albert Nikolett
: Albert Nikolett
Magyarország 20 éve a NATO-ban és szerepvállalása a koszovói misszióban
: Mónus Dávid
: Mónus Dávid
AZ IDŐSEBB KOROSZTÁLY EGÉSZSÉGTUDATOSSÁGA TESTMOZGÁS SZEMPONTJÁBÓL
: Vaszari Virág Zsuzsanna
: Vaszari Virág Zsuzsanna
A senior korosztály növekvő szerepe Magyarország turizmusában
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
A serdülő korosztály lelki egészségét meghatározó tényezők
: Botkovszky Csilla Tímea
: Botkovszky Csilla Tímea
A közösségi média hatása a toborzásra az Y és Z generáció körében
: Borbély Dominika Gréta
: Borbély Dominika Gréta
A magyarországi szervezett turizmus változásai az elmúlt 25 évben
: Nagy Éva Ilona
Megjelent: (2014)
: Nagy Éva Ilona
Megjelent: (2014)
Szálláshely foglalási szokások korosztály és nemzetiség szerint
: Mezei Andrea Imola
: Mezei Andrea Imola
25-Year Odyssey in the World of Country Branding Overcoming Challenges and Celebrating Triumphs – 10 Lessons Based on Theory and Practice
: Papp-Váry Árpád
Megjelent: (2024)
: Papp-Váry Árpád
Megjelent: (2024)
Hasonló tételek
-
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn -
A 20-30 éves korosztály utazási szokásainak és a közösségi média döntési mechanizmusukra gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Kecskeméti Kyra -
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura -
Románia turisztikai profilja a magyar kiutazók szemszögéből
: Prezsmer Beáta -
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária