A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Krakovszky Gréta |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztás fogyasztói magatartás koronavírus-járvány (COVID-19) ruhaipar vásárlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39211 |
Hasonló tételek
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
Napjainkban elérhető elektronikus fizetési rendszerek bemutatása és ezek használatának vizsgálata a 18-35 éves korosztály körében
: Nagy Zita
: Nagy Zita
Egyetemisták tanulási szokásainak változása a koronavírus-járvány hatására
: Keresztes Judit
: Keresztes Judit
A 20-30 éves korosztály utazási szokásainak és a közösségi média döntési mechanizmusukra gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
Fenntarthatósággal kapcsolatos ruhavásárlási szokások
: Vereb Dóra
: Vereb Dóra
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
A fiatal felnőtt nők ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a környezettudatos szemlélet és a társadalmi érzékenység felerősödésének jegyében
: Fuchs Nikolett
: Fuchs Nikolett
Online ruhavásárlási szokások vizsgálata korreláció- és regressziószámítással
: Kádár Vanda
: Kádár Vanda
Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld)
: Albert Nikolett
: Albert Nikolett
Természetjárással kapcsolatos utazási szokások vizsgálata a 18-28 éves korosztályban
: Visnyei Vivien
: Visnyei Vivien
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
A vendéglátásban dolgozók helyzetének, jövőképének vizsgálata a koronavírus- járvány tükrében
: Kálmán Veronika
: Kálmán Veronika
A férfi és női ruhavásárlási szokások
: Náhóczki Donát
: Náhóczki Donát
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
Fogyasztói magatartás, avagy a ruhavásárlási szokások alakulása
: Bocskor Nikolett
: Bocskor Nikolett
A fenntarthatóság szerepe a Z generáció ruhavásárlási szokásaiban
: Mecséri Kata Márta
: Mecséri Kata Márta
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Megjelent: (2014)
: Kovács Kinga
Megjelent: (2014)
"Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében
: Bárány Katalin
: Bárány Katalin
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
A koronavírus-járvány hatása Hévíz turizmusára
: Galsi Kata
: Galsi Kata
A koronavírus-járvány hatása a hivatásturizmusra és a szakma hazai válaszai
: Páncsics Gréta
: Páncsics Gréta
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca
: Jezeri Luca
A koronavírus járvány hatásai a vendéglátási szektorra
: Liebenau Levente Péter
: Liebenau Levente Péter
A koronavírus-járvány hatása a munkaerőpiacra Magyarországon
: Jároli Kristóf
: Jároli Kristóf
A koronavírus-járvány hatása a médiahasználati szokásokra
: Horváth Orsolya Bianka
: Horváth Orsolya Bianka
Politikai marketingkommunikáció Magyarországon, a koronavírus járvány idején
: Scheier Krisztián
: Scheier Krisztián
A koronavírus – járvány hatása Magyarország gazdasági életében
: Keresztúri Evelin
: Keresztúri Evelin
A koronavírus-járvány magyar gazdaságra gyakorolt hatásai
: Monoki Viktória
: Monoki Viktória
Digitális oktatás a koronavírus járvány idején Magyarországon
: Somodi Dániel Mátyás
: Somodi Dániel Mátyás
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint
: Máté Bálint
A munkáltatói márkaépítés jelentőségének és fontosságának korosztály szerinti vizsgálata
: Bodor-Vincze Réka
: Bodor-Vincze Réka
A kapunyitási pánik vizsgálata 18-30 évesek körében
: Hegedős Kiara
: Hegedős Kiara
A koronavírus-járvány hatása a hazai fogyasztói szokásokra
: Bartha-Fodor Melinda
: Bartha-Fodor Melinda
A koronavírus-járvány hatása a Balaton régió idegenforgalmára
: Varga Boglárka Mária
: Varga Boglárka Mária
A koronavírus-járvány hatása a magyar autóipar helyzetére
: Kassai Krisztina
: Kassai Krisztina
A foglalkoztatási formák megváltozása a koronavírus járvány hatására
: Domokos Ivett
: Domokos Ivett
A munkavállalók helyzete a vendéglátásban koronavírus-járvány idején
: Tóth Lili Zita
: Tóth Lili Zita
Hasonló tételek
-
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura -
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia -
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter -
Napjainkban elérhető elektronikus fizetési rendszerek bemutatása és ezek használatának vizsgálata a 18-35 éves korosztály körében
: Nagy Zita -
Egyetemisták tanulási szokásainak változása a koronavírus-járvány hatására
: Keresztes Judit