Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bodnár Boglárka
Other Authors: Papp dr. Vanda
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
marketing
marketingkommunikáció
márka
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39242
Description
Abstract:A mai világban tapasztalhatjuk, hogy hatalmas a márkakínálat, amely a jeges tea piacot illetően is igaz. Számos márka, különböző csomagolások, kiszerelések, összetevők és ízesítések állnak a fogyasztók rendelkezésére. Annak érdekében, hogy a vásárlókat meggyőzzék, a vállalatoknak egy erős márkát kell létrehozniuk, és olyan marketingkommunikációs tevékenységet kell folytatni, melynek üzenete egyértelmű, mindeközben megkülönböztető és egyedi a versenytársakéhoz képest. Ez így igaz a Rauch MyTea jeges tea márkára is. Szakdolgozatomban a témát ennek a márkának a szemszögéből vizsgálom, amely a piacon 5. legnagyobb szereplőként versenyez a Fuzetea, Xixo, Nestea és Lipton márkákkal. A marketingkommunikációs tevékenységre részletesen kitérő versenytárselemzéssel és a primer kutatásommal célom megvizsgálni azt, hogy a magyar piacon melyek azok a tényezők, amelyek hozzájárulhatnak egy jeges tea márka sikerességéhez napjainkban. Ezek alapján, dolgozatom legvégén következtetéseimből javaslatot teszek a RAUCH Hungária Kft.-nek, amelyek remélem hasznos tanácsként szolgálhatnak a jövőben a márka építéséhez.