Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bodnár Boglárka
Other Authors: Papp dr. Vanda
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
marketing
marketingkommunikáció
márka
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39242

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39242
005 20220322081711.0
008 220322suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bodnár Boglárka 
245 1 0 |a Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?  |c Bodnár Boglárka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A mai világban tapasztalhatjuk, hogy hatalmas a márkakínálat, amely a jeges tea piacot illetően is igaz. Számos márka, különböző csomagolások, kiszerelések, összetevők és ízesítések állnak a fogyasztók rendelkezésére. Annak érdekében, hogy a vásárlókat meggyőzzék, a vállalatoknak egy erős márkát kell létrehozniuk, és olyan marketingkommunikációs tevékenységet kell folytatni, melynek üzenete egyértelmű, mindeközben megkülönböztető és egyedi a versenytársakéhoz képest. Ez így igaz a Rauch MyTea jeges tea márkára is. Szakdolgozatomban a témát ennek a márkának a szemszögéből vizsgálom, amely a piacon 5. legnagyobb szereplőként versenyez a Fuzetea, Xixo, Nestea és Lipton márkákkal. A marketingkommunikációs tevékenységre részletesen kitérő versenytárselemzéssel és a primer kutatásommal célom megvizsgálni azt, hogy a magyar piacon melyek azok a tényezők, amelyek hozzájárulhatnak egy jeges tea márka sikerességéhez napjainkban. Ezek alapján, dolgozatom legvégén következtetéseimből javaslatot teszek a RAUCH Hungária Kft.-nek, amelyek remélem hasznos tanácsként szolgálhatnak a jövőben a márka építéséhez. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39242/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39242/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés