Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
Saved in:
Main Author: | Bodnár Boglárka |
---|---|
Other Authors: | Papp dr. Vanda |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás marketing marketingkommunikáció márka márkaépítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39242 |
Similar Items
A márkázottság szerepe a kereskedelemben - A gyártói és kereskedelmi márkás termékek összehasonlítása a jeges tea példáján keresztül
: Schwarczkopf Léna
: Schwarczkopf Léna
Véleményvezérek hatása az Y és a Z generáció jeges tea és energiaital fogyasztására
: Pacziga Kitti
: Pacziga Kitti
Mitől sikeres a Hapimag?
: Szilágyi Kinga
: Szilágyi Kinga
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Mitől sikeres a housekeeping egy szálloda üzemeltetésben
: Csurgai Viktória
: Csurgai Viktória
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga
: Szokob Helga
Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve?
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
Olvadó Jeges-tenger — erősödő geopolitika
: Hubai József
Published: (2010)
: Hubai József
Published: (2010)
Olvadó Jeges-tenger - erősödő geopolitika
: Hubai József
Published: (2010)
: Hubai József
Published: (2010)
Research on Chinese Tea innovation ── Take the tea stone as an example
: Sheng Qiwei
: Sheng Qiwei
Hogyan lehet sikeres vállalkozás egy online videójáték csatorna működtetése?
: Pusztai Tamás
: Pusztai Tamás
Mitől sikeres egy település? – A településmárka tényezői közötti összefüggések vizsgálata Pécs város vonatkozásában.
: Czakó Friderika
: Czakó Friderika
Egy márka beszerzése és felépítése a magyar piacon
: Kovács István Bence
: Kovács István Bence
Mitől függhet egy statisztika tárgy teljesítése?
: Ország Adrienn, et al.
Published: (2024)
: Ország Adrienn, et al.
Published: (2024)
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
Az OXO Bubble Tea Magyarország marketingtevékenységének elemzése
: Kellner Dominika Anna
: Kellner Dominika Anna
Business Plan for Establishing NaCha Bubble Tea
: Pham Nhat Mi
: Pham Nhat Mi
A Bubble Tea, mint lehetőség egy új franchise rendszer kiépítésére
: Brajnovits Zsolt Tamás
: Brajnovits Zsolt Tamás
Mitől lesz cool egy szórakozóhely Budapesten? A Morrison's szórakozóhelyek marketingtevékenységén keresztül
: Kosaras Brigitta
: Kosaras Brigitta
A sült tea, mint különleges termék a vendéglátásban
: Dabis Debóra
: Dabis Debóra
A zöld tea felhasználása és fogyasztási szokásai napjainkban
: Bayer Brigitta
: Bayer Brigitta
Kontrolling beszámolók – Mitől lesz értékes egy kontrolling riport?
: Zakor Dorina
: Zakor Dorina
Miért tesztelünk és mitől lesz eredményes egy szoftvertesztelés?
: Mölcs Martin
: Mölcs Martin
A Vitara marketing sikere, a márka mentőöve
: Szabó Tamás
Published: (2016)
: Szabó Tamás
Published: (2016)
Hogyan lehet szörfözni egy már fragmentált piacon? A Surf márkabevezetési stratégiája és kihívó szerepe
: Gellért Barbara
: Gellért Barbara
Mitől lesz egy szálláshely borhotel? A magyarországi borhotelek helyzete
: Csizmadia Krisztina
: Csizmadia Krisztina
Mitől lesz vonzó a Z generáció számára egy álláshirdetés?
: Töröcsik Mónika Julianna
: Töröcsik Mónika Julianna
A japán zöld tea és növekvő népszerűsége a gasztronómiában
: Csernyus Anna
: Csernyus Anna
Factors of affecting bubble tea purchasing behavior among the youth in China
: Yu Jingfeng
: Yu Jingfeng
Mitől menekült meg a világ 1962-ben?
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
Foltos - javaslat egy új Túró Rudi márka megalkotására és elindítására a magyar piacon
: Egresi Nóra
: Egresi Nóra
Lehet-e egy sportlovarda jövedelemező befektetés?
: Barna Christopher Andrew
: Barna Christopher Andrew
Mitől keresztény egy vállalkozás? A keresztény vállalkozás mint a gyámolítás eszköze
: Pető Katalin
: Pető Katalin
Mitől motiváltak a külker hallgatók az üzleti szaknyelvórán? Beszámoló egy empirikus kutatásról
: Válóczi Marianna
Published: (2007)
: Válóczi Marianna
Published: (2007)
Egy öko márka piacravezetése és annak hatásai a magyarországi FMCG piacon
: Gyetvai Bence
: Gyetvai Bence
Akciózás és vásárlásösztönzés avagy mitől sikeresek a Glamour napok
: Pataky Viktória
: Pataky Viktória
Kínai érdekek és motivációk az Övezet és Út Kezdeményezésben, különös tekintettel az Északi-jeges-tenger térségére
: Bábel Lajos
: Bábel Lajos
[Competing industries in islands] ; [Mitől lesz vonzó egy úti cél?] című cikkek fordítása
: Polyák Emese
: Polyák Emese
Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye
: Ugrai Bálint
: Ugrai Bálint
Az ötlettől a megvalósulásig, avagy egy új termék bevezetése a RoseHill Tea Kft-nál
: Pinkóczy Anna
: Pinkóczy Anna
Similar Items
-
A márkázottság szerepe a kereskedelemben - A gyártói és kereskedelmi márkás termékek összehasonlítása a jeges tea példáján keresztül
: Schwarczkopf Léna -
Véleményvezérek hatása az Y és a Z generáció jeges tea és energiaital fogyasztására
: Pacziga Kitti -
Mitől sikeres a Hapimag?
: Szilágyi Kinga -
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra -
Mitől sikeres a housekeeping egy szálloda üzemeltetésben
: Csurgai Viktória