Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kánya Dóra
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:7P modell
hirdetési tevékenység
marketing terv
marketingkommunikáció
weboldal
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39249

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg39249
005 20220322081721.0
008 220322suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kánya Dóra 
245 1 3 |a Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei  |c Kánya Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom témájának kiválasztásában fontos szerepet játszott, hogy hozzám közel álló, érdekes témát válasszal, valamint a kutatáshoz az információk begyűjtése ne okozzon problémát. Ezért esett a választásom az alábbi témára: Dolgozatomban az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközeit szeretném részletesebben bemutatni. Mivel már másfél éve marketing asszisztensként dolgozok a cégnél, így van rálátásom a témára. Emellett két éve tanulok a Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelem és Marketing szakán, így az egyetemen tanultakat és a munkám során elsajátított tapasztalatokat szeretném összevetni. Dolgozatomban kifejtem, hogy nem elegendő csak jó termékeket vagy szolgáltatásokat kifejleszteni vagy megfelelő áron kínálni a fogyasztóknak. A vásárláshoz szükség van ahhoz is, hogy a potenciális vásárlók tudjanak is rólunk. A piacbefolyásolásnak két nagyon fontos célja van: az információközlés vagyis a pontenciális vásárók tájékoztatása, valamint a befolyásolás és figyelemfelhívás. A kommunikáció középpontjában állhat az adott termék vagy szolgáltatás, de maga a márka vagy a vállalat is. A marketingkommunikáció tehát hatalmas segítséget nyújt a termék eladásában, hozzájárul a pontenciális vásárlók számára a termék és a cég megismerését. A marketingkommunikáció során tehát a cél az, hogy mondanivalónk eljusson a befogadóhoz, vagyis a fogyasztókhoz. 
695 |a 7P modell 
695 |a hirdetési tevékenység 
695 |a marketing terv 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a weboldal 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39249/1/Az%20Exit%20The%20Room%20Kft.%20Marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20eszk%C3%B6zei.pdf  |z Dokumentum-elérés