Hátrányos helyzetű diákok megismerése és nevelése az alternatív pedagógiai módszerek segítségével
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | hátrányos helyzet nevelés neveléstörténet pedagógia reformpedagógia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39250 |
| Kivonat: | Aktuális hazai probléma feldolgozása, célkeresztben a hátrányos helyzetű tanulókkal. A hátrányos helyzet miértjeire, fajtáira kerestem a választ, ezáltal ezen diákok élethelyzeteit kívántam jobban megismerni. Majd a ennek a problémának a leküzdésére, megfékezésére koncentráltam, hogy én, mint leendő üzleti szakoktató hogyan, és milyen módszerekkel tudnám segíteni ezen diákok boldogulását, attitűdváltozását. Az aternatív pedagógiai módszerek tanulmányozásával sok választ kaptam a felzárkóztatási, nvelési kérdéseimre. Tanulmányoztam azt is, hogy miben térnek el az állai felzárkóztató programok, és az alternatív hazai iskolák felzárkóztatásra, nevelésre irányuló törekvései, és ezeket hogyan, és miképp lenne célszerű kombinálni. |
|---|