A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Majoros Luca
Other Authors: Schultz Éva
Format: Thesis
Kulcsszavak:Dél-Korea
filmturizmus
közösségi média
nemzetközi turizmus
zene
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39257

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39257
005 20220322081732.0
008 220322suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Majoros Luca 
245 1 2 |a A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára  |c Majoros Luca  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomat a kulturális turizmus témakörében, egy választott térség/desztináció kulturális turizmusának elemzéséről írom. Választott térségem Dél-Korea, avagy a Koreai Köztársaság, amely iránt az utóbbi években kezdtem el mélyebben érdeklődni. Elsősorban a szórakoztatóipari oldaláról ismertem meg ezt a rendkívül sokszínű térséget, magam is először televíziós drámákkal és a koreai poppal találkoztam, majd ezek után kezdtem el kutatni kultúráját és turizmusát. Dél-Korea kifejezetten egyedi termékkínálattal rendelkezik a kulturális turizmus terén, növekvő népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, mint a koreai pop egyre szélesebb körű ismertsége. Nagy szerepe van ebben a hallyu-nak, azaz a koreai kulturális hullámnak, amely nagyjából az 1990-es években kezdett el terjedni Ázsiában, majd lassan Európában és az Egyesült Államokban is. A hallyu nem csak a koreai zene és televíziós sorozatok, drámák gyűjtőneve, de hozzátartozik a koreai divat, szépségápolás, stílus, de még a konyha is. A hullámnak köszönhetően Dél-Korea turizmusa is megugrott, ezt a jelenséget kívánom bemutatni dolgozatomban. 
695 |a Dél-Korea 
695 |a filmturizmus 
695 |a közösségi média 
695 |a nemzetközi turizmus 
695 |a zene 
700 1 |a Schultz Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39257/1/Majoros_Luca_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés