A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
Elmentve itt :
Szerző: | Majoros Luca |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Dél-Korea filmturizmus közösségi média nemzetközi turizmus zene |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39257 |
Hasonló tételek
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika
: Járosi Kitti Dominika
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia
: Farkas Cintia
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág
: Zlatzky Fruzsina Virág
A szórakoztatóipar digitalizációja Új trendek és üzleti lehetőségek
: Kulcsár Dóra Panna
: Kulcsár Dóra Panna
Dél-Korea kulturális turizmusa
: Király Vivien Julianna
: Király Vivien Julianna
Dél-Korea turizmusának fejlődése
: Parócziné Marxreiter Viktória Vivien
: Parócziné Marxreiter Viktória Vivien
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
A dél-koreai és japán kereskedőházak hatása
: Todorov Tímea
: Todorov Tímea
Dél-Koreai kozmetikumok magyarországi piaca
: Birkás Beatrix
: Birkás Beatrix
Magyarország és Dél-Korea kapcsolatainak elemzése
: Sallai Zsuzsanna
: Sallai Zsuzsanna
A magyar - dél-koreai kapcsolatok negyedszázada
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2014)
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2014)
Szövetkezetek szerepe Dánia és Dél-Korea agrárgazdaságában
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2016)
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2016)
Dél-koreai működőtőke- befektetések Magyarországon (A dél-koreai befektetések és kereskedelmi kapcsolatok jelentősége a magyar gazdaság fejlődésében))
: Trestyánszky László
: Trestyánszky László
Dél-Korea puha hatalmának ereje, országmárkázás bálványokkal
: Terjékné Bálint Gyöngyi
: Terjékné Bálint Gyöngyi
Az amerikai és dél-koreai menedzsment összevetése
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Dél-Korea és Magyarország diplomáciai és gazdasági kapcsolatai
: Dobó Levente István
: Dobó Levente István
A dél-koreai kultúra terjedése és megélése Magyarországon
: Nagy Lili Sarolta
: Nagy Lili Sarolta
Termékelhelyezés az amerikai és a dél-koreai médiában
: Németh Zsófia Réka
: Németh Zsófia Réka
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta
: Porcza Erika Brigitta
A turizmus szerepe a Koreai Köztársaságban (Dél-Koreában)
: Katona Viktória
: Katona Viktória
A népi örökség hatása a Dél-Dunántúli Turisztikai Régió turizmusára
: Kocsis Dézi
: Kocsis Dézi
A dél-koreai kozmetikumok kereskedelme és hazai fogyasztói szokásai
: Hegedűs Rebeka
: Hegedűs Rebeka
A dél-koreai közvetlentőke-befektetések kis koreai vállalkozásokra gyakorolt vonzóereje és annak interkulturális megközelítése Magyarországon
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Magyarország és Dél-Korea nemzetközi, illetve gazdasági kapcsolat rendszerének bemutatása
: Masud Viktória
: Masud Viktória
Az esküvők világa Kelet-Ázsia országaiban (Japán, Kína, Dél-Korea)
: Tibori Teodóra Viktória
: Tibori Teodóra Viktória
Munkahelyváltási motivációk és generációs különbségek egy dél-koreai kultúrájú vállalatnál.
: Bene Ramóna
: Bene Ramóna
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
Dél-Korea kulturális diplomáciájának bemutatása, különös tekintettel kapcsolatára a Hallyu jelenségével
: Zergényi Vivien
: Zergényi Vivien
Dél-korea nemzeti kultúrájának befolyása a marketingkommunikációra, valamint a BTS-el való kollaboráció hatása
: Vigh Zsófia
: Vigh Zsófia
A dél-koreai lemezkiadók marketingstratégiájának és a rajongók fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Klinovics Anna Amina
: Klinovics Anna Amina
Eltérések és hasonlóságok a pénzügyi instrumentumokban Magyarország és Dél-Korea pénzügyi számláiban
: Ilyés Csaba, et al.
Megjelent: (2018)
: Ilyés Csaba, et al.
Megjelent: (2018)
A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül
: Lajer Nikolett
: Lajer Nikolett
Dél-Korea világörökségi vonzerőinek bemutatása és megjelenése a magyar utazási irodák kínálatában
: Oláh Petra Dorina
: Oláh Petra Dorina
A dél-koreai kreatív és kulturális ipari és merchandise termékek forgalmazása Európában
: Kovács Csenge
: Kovács Csenge
Kulturális különbségek vizsgálata egy dél-koreai vezetésű vállalat-konglomerátum magyarországi leányvállalatánál
: Pásztor Tamás
: Pásztor Tamás
A dél-koreai menedzsment múltja, jelene és jövőbeli perspektívái a globalizált világban
: Duczon Eszter
: Duczon Eszter
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
: Gajzágó Éva Judit
Megjelent: (2021)
: Gajzágó Éva Judit
Megjelent: (2021)
Hasonló tételek
-
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura -
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura -
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika -
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia -
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág