A Maybelline New York márka piacrész növelésének stratégiája Magyarországon
Saved in:
Main Author: | Kantár Bence |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Maybelline New York L'Oréal Paris Dekorkozmetika Stratégia Marketingmix |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3928 |
Similar Items
Borok a New York Palotában
: Füle Petra
: Füle Petra
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
Arculatváltoztatás a New York Palace Kft. életében
: Kiss Hajnalka
: Kiss Hajnalka
A New York kávéház régen és most
: Szabó Orsolya Daniella
: Szabó Orsolya Daniella
Front Office tevékenységei a New York Palace-ban
: Pásztai Edina Kinga
: Pásztai Edina Kinga
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien
: Valentin Vivien
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
A New York Palota által ellátott F&B feladatok bemutatása
: Szatmári Brigitta
: Szatmári Brigitta
Anantara New York Palace Budapest Hotel ***** Rendezvényszervező munkakör felépítése, ismertetése
: Olaszka Dóra
: Olaszka Dóra
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel reggeli kínálatának elemzése
: Gyulay Ákos
: Gyulay Ákos
Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
: Csutorás Judit
: Csutorás Judit
Munkaerőpiaci trendek hatásai Budapest régió szemén keresztül, a New York Palota bemutatásával
: Pozderka Bálint Timót
: Pozderka Bálint Timót
A rendezvény trendek megjelenésének vizsgálata az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Gergi Anita
: Gergi Anita
Budapesti luxusszállodák egymáshoz viszonyított komplex elemzése - Rivaldafényben az Anantara New York Palota
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
Vendégélmények megteremtése a SPA és Front Office területén a New York Palace Hotelben
: Hoang Cat Gigi Meghi
: Hoang Cat Gigi Meghi
A COVID-19 hatása a szállodaiparra, esettanulmány az Anantara New York Palace-ról
: Sárácz Dominika Rita
: Sárácz Dominika Rita
A New York-i Gyermekjogi Egyezmény és érvényesülése az Európai Unió egyes tagállamaiban
: Csókás Erna
: Csókás Erna
Az Arizona állambeli Enchantment Resort és a budapesti New York Palace luxusszállodák összehasonlító elemzése
: Pásztai Edina
: Pásztai Edina
Egy nagy múltú és egy új, azaz a New York és a Frei kávéházak összehasonlítása
: Herpai Hanna
: Herpai Hanna
Stratégiai döntéshozatal és jövedelmezőség vizsgálata a New York Palota 5 éves működése tükrében (2010-2014)
: Tomasics Nóra
: Tomasics Nóra
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
A Covid-19 járvány hatása a szállodai értékesítő tevékenységre az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Csavajda Gergely
: Csavajda Gergely
A Csordultig Magyar / Extremely Hungary New York-i és Washingtoni Magyar Kulturális Évad elemző és összehasonlító bemutatása
: Vaczkó Erika Ágnes
Published: (2012)
: Vaczkó Erika Ágnes
Published: (2012)
Karriermendzsment, mint a munkavállalói elkötelezettség növelésének eszköze
: Zsoldos Dr Gabriella Edit
: Zsoldos Dr Gabriella Edit
A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában
: Balatoni Kinga Kata
: Balatoni Kinga Kata
A munkáltatói kölcsön, mint az elkötelezettség növelésének eszköze
: Czékmán Klaudia
: Czékmán Klaudia
TOTAL Treatment üzemanyag adalékok piaci részesedés növelésének lehetőségei
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban
: Béleczky Rita
: Béleczky Rita
Az export tevékenység növelésének hatásai a kis- és középvállalkozások teljesítményére
: Szajlai Szabina Csilla
: Szajlai Szabina Csilla
Online reklám jellegű bejegyzések hatása a fogyasztókra, elégedettségük növelésének lehetőségei
: Mészáros Csenge
: Mészáros Csenge
A raktározási hatékonyság növelésének lehetséges megoldásai a Panalpina Magyarország Kft-nél
: Nagy Tímea Rebeka
: Nagy Tímea Rebeka
A megújuló energiák részarány-növelésének gazdasági eszközei, a zöld beruházások megtérülései
: Szepesi Tamara
: Szepesi Tamara
A Lynx márka térhódítása, értékesítési stratégiája, elosztás menedzsmentje 2019-2020-as években
: Csima Viktor
: Csima Viktor
A ProLabor Kft. menedzsment-kontrollfolyamatainak felülvizsgálata az eredményesség növelésének céljából
: Forrai Anna Borbála
: Forrai Anna Borbála
Prémium kisállatszálloda stratégiája Magyarországon
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
A kereskedelem online platformjai. Magyar kis-és középvállalkozások értékesítés növelésének internetes lehetőségei
: Tarcsi Szilvia
: Tarcsi Szilvia
A Samsonite marketingkommunikációs stratégiája Magyarországon
: Nagy Andrea
: Nagy Andrea
A gyümölcslégyártók piaci stratégiája Magyarországon
: Balázs Zoltán
: Balázs Zoltán
A Surf márka piacravezetése és annak hatásai Magyarországon
: Gyetvai Bence
: Gyetvai Bence
Similar Items
-
Borok a New York Palotában
: Füle Petra -
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra -
Arculatváltoztatás a New York Palace Kft. életében
: Kiss Hajnalka -
A New York kávéház régen és most
: Szabó Orsolya Daniella -
Front Office tevékenységei a New York Palace-ban
: Pásztai Edina Kinga