Az applikációk hatásának vizsgálata a Front Office tevékenységére a Budapest Marriott Hotelben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hájos Boglárka
További közreműködők: Karakasné Morvay Klára
Kulcsszavak:applikáció
digitális turizmus
Front Office
szálloda
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39282
Leíró adatok
Kivonat:Rohanó világunkban egyre nagyobb teret nyernek az életünket meggyorsító és hatékonyabbá tevő eszközök. A hatékonyságra és gyorsaságra való igény a turizmusban is megmutatkozik. Manapság rendkívül fontos a különböző applikációk és technikai újdonságok mind a munkánk mind az életünk során. A virtuális újítások nagy hatással vannak a dolgozók munkájára és a vendégek szállodai élményére. Szükségesnek tartottam egy olyan témát feldolgozni, aminek nagy az aktualitása. Éppen ezért úgy gondoltam aktuális lenne ezzel a témával foglalkozó projektmunkát készíteni.