A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szép Barbara Evelin
További közreműködők: Gajzágó Dr. Éva Judit
Kulcsszavak:innováció
innovációmenedzsment
kiterjesztett valóság
reklám
webAR
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39287
Leíró adatok
Kivonat:A világunk egyre gyorsabb ütemben változik, így nem meglepő, hogy szinte minden kommunikációs csatorna különböző innovációs reklámokat közvetít felénk. Ezek a reklámok sokféleképpen jelennek meg a mindennapjainkban; például televízión, interneten, de a környezetünkben is, plakátokon és egyéb hirdetésekre alkalmas felületeken keresztül. Egy új reklám és fejlesztés nagy hatással lehet a közönség számára. Bármilyen termék vagy szolgáltatás választásakor a vevőkör nem csupán az adott értékre fókuszál, hanem arra is, hogy az miként van prezentálva. Ezekben segítenek az új technológiai eszközök és különböző médiacsatornák. Témámat a technikai fejlődések és kreatív tervezések iránti érdeklődésem nagyban befolyásolta. Amikor lehetőségem adódott, hogy a szakmai gyakorlatomon egy ilyen kreatív tevékenység tervezésében részt vehetek, úgy éreztem, hogy itt összefonhatom a szabadidős elfoglaltságomat és tanulmányaimat egyaránt. A projektmunkám során egy vállalkozás innovációs tevékenységét szeretném bemutatni egészen a kezdetektől a befejezésig, illetve, hogy a mai gyakorlatban mi tekinthető konkrétan innovációnak, és ez hogyan jelenik meg nem csupán az adott vállalkozás, de a közönség életében is.