A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szép Barbara Evelin
További közreműködők: Gajzágó Dr. Éva Judit
Kulcsszavak:innováció
innovációmenedzsment
kiterjesztett valóság
reklám
webAR
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39287

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg39287
005 20220322081806.0
008 220322suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szép Barbara Evelin 
245 1 2 |a A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya  |c Szép Barbara Evelin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A világunk egyre gyorsabb ütemben változik, így nem meglepő, hogy szinte minden kommunikációs csatorna különböző innovációs reklámokat közvetít felénk. Ezek a reklámok sokféleképpen jelennek meg a mindennapjainkban; például televízión, interneten, de a környezetünkben is, plakátokon és egyéb hirdetésekre alkalmas felületeken keresztül. Egy új reklám és fejlesztés nagy hatással lehet a közönség számára. Bármilyen termék vagy szolgáltatás választásakor a vevőkör nem csupán az adott értékre fókuszál, hanem arra is, hogy az miként van prezentálva. Ezekben segítenek az új technológiai eszközök és különböző médiacsatornák. Témámat a technikai fejlődések és kreatív tervezések iránti érdeklődésem nagyban befolyásolta. Amikor lehetőségem adódott, hogy a szakmai gyakorlatomon egy ilyen kreatív tevékenység tervezésében részt vehetek, úgy éreztem, hogy itt összefonhatom a szabadidős elfoglaltságomat és tanulmányaimat egyaránt. A projektmunkám során egy vállalkozás innovációs tevékenységét szeretném bemutatni egészen a kezdetektől a befejezésig, illetve, hogy a mai gyakorlatban mi tekinthető konkrétan innovációnak, és ez hogyan jelenik meg nem csupán az adott vállalkozás, de a közönség életében is. 
695 |a innováció 
695 |a innovációmenedzsment 
695 |a kiterjesztett valóság 
695 |a reklám 
695 |a webAR 
700 1 |a Gajzágó Dr. Éva Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39287/1/Sz%C3%A9p%20Barbara%20-%20A%20Globus%20VITAL%20WebAR%20term%C3%A9kbevezet%C5%91%20kamp%C3%A1nya.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39287/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20K%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés