A történetmesélés szerepe és digitális eszközei a marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dránovits Anna
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39289
Leíró adatok
Kivonat:A történetmesélést sok márka és vállalat alkalmazza, azonban mint minden műfajnak, ennek is megvannak a maga szabályai, amelyeket be nem tartva ellenkező hatást tudunk az eredetileg tervezettől kiváltani. „A sikeres vállalkozások különleges terméket árusítanak ha-tásos történettel körítve. Ez sokkal jövedelmezőbb, mint azt tenni, mint a többiek, csak valamivel jobban.” – mondta Seth Godin, író és kommunikációs szakértő. A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a történetek történetét, hogy miért vannak jelen az életünkben, mi a jellemző egyes fajtáikra, hogy hogyan tudják őket a márkák hasz-nosítani és hogy milyen digitális eszközök közül válogathatnak leggyakrabban, amikor sze-retnének történetet megosztani a fogyasztóikkal.