A magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc budapesti szállodáinak válságkezelési stratégiájának vizsgálata a COVID-19 tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Radjenovic Katarina
További közreműködők: Karakasné Morvay Klára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Accor Hotels
koronavírus-járvány (COVID-19)
szállodaipar
válságfolyamat
válságkezelés
válságmenedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39293

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39293
005 20220322081813.0
008 220322suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Radjenovic Katarina 
245 1 2 |a A magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc budapesti szállodáinak válságkezelési stratégiájának vizsgálata a COVID-19 tükrében  |c Radjenovic Katarina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat elsőként bemutatja szakirodalmi részében a különböző válságokat és azok kiváltó okait, amellyel a turizmusnak meg kellett küzdenie az elmúlt évek során. A krízisek kezelésének valamennyi metódusait is sorra veszi, majd röviden bemutatja a szállodaiparra is levetítve. A szakdolgozat célja, hogy a magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc, a koronavírus által létrejött  válság kezelésének folyamatát értékelje az ismert szakirodalom alapján. A szállodacsoport budapesti szállodáinak krízisterve, a szállodák igazgatóival és alkalmazottjaival elkészített interjúk alapján kerül bemutatásra. 
695 |a Accor Hotels 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a szállodaipar 
695 |a válságfolyamat 
695 |a válságkezelés 
695 |a válságmenedzsment 
700 1 |a Karakasné Morvay Klára  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39293/1/Radjenovic_Katarina_szakdolgozat%20%28002%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39293/2/ACCOR%20Interj%C3%BA%20k%C3%A9rd%C3%A9sek.pdf  |z Dokumentum-elérés