A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
Saved in:
Main Author: | Tormássy Laura |
---|---|
Other Authors: | Talabos István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói szokások turisztikai trendek utazási szokások Z generáció Zalaegerszeg |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39311 |
Similar Items
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca
: Jezeri Luca
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
Napjainkban elérhető elektronikus fizetési rendszerek bemutatása és ezek használatának vizsgálata a 18-35 éves korosztály körében
: Nagy Zita
: Nagy Zita
Zalaegerszeg turisztikai imázsának vizsgálata
: Németh Bianka
: Németh Bianka
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér
: Hajnal Olivér
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld)
: Albert Nikolett
: Albert Nikolett
A 18-25 év közötti egyetemi és főiskolai hallgatók vásárlási szokásainak vizsgálata a feladat- és élményorientált vásárlás, az impulzusvásárlás és az árérzékenység szemszögéből
: Rusnáková Barbara
: Rusnáková Barbara
A 20-30 éves korosztály utazási szokásainak és a közösségi média döntési mechanizmusukra gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
Történelmi kávéházak kínálatának összehasonlító elemzése az újhullámos kávézók kínálatával Magyarországon
: Egei Eszter
: Egei Eszter
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Published: (2014)
: Kovács Kinga
Published: (2014)
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
"Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében
: Bárány Katalin
: Bárány Katalin
Senior Akadémia Zalaegerszeg életében
: Kaszás Alexandra
: Kaszás Alexandra
Zalaegerszeg városmarketing stratégiájának bemutatása
: Varga Nikolett Veronika
: Varga Nikolett Veronika
Minőségfejlesztés Zalaegerszeg Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál
: Pusztai Laura
: Pusztai Laura
Természetjárással kapcsolatos utazási szokások vizsgálata a 18-28 éves korosztályban
: Visnyei Vivien
: Visnyei Vivien
Zalaegerszeg turizmusa és fejlesztési lehetőségei
: Borbély Bianka
: Borbély Bianka
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
Zalaegerszeg városmarketing és vendéglátásmarketing tevékenységeinek vizsgálata
: Boronyák Dóra Emília
: Boronyák Dóra Emília
Örökbefogadási trendek az elmúlt 25 évből
: Szűcs Natália
: Szűcs Natália
Zalaegerszeg Felsőfokú Oktatásért Közalapítvány közhasznúsága, gazdálkodása
: Kosár Lajos
: Kosár Lajos
A Törley pezsgő fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 23-29 éves fiatalok körében
: Garajszki Ágnes
: Garajszki Ágnes
Környezetbarát csomagolóanyagok és azok fogyasztói szokásainak elemzése
: Nyitrai Edina Terézia
: Nyitrai Edina Terézia
Az etnocentrikus fogyasztói attitűd okai és megjelenése a magyar nyugdíjas korosztály körében
: Szűcs Dániel
: Szűcs Dániel
Az MBH Bank Nyrt. és MBH Befektetési Bank Zrt. lakossági befektetési szolgáltatásokat igénybe vevő 18-29 éves ügyfelek fogyasztói magatartása
: Újvári Norbert
: Újvári Norbert
A turizmusmarketing Zalaegerszeg Megyei Jogú Város gyakorlatában
: Arany Bálint
: Arany Bálint
AZ IDŐSEBB KOROSZTÁLY EGÉSZSÉGTUDATOSSÁGA TESTMOZGÁS SZEMPONTJÁBÓL
: Vaszari Virág Zsuzsanna
: Vaszari Virág Zsuzsanna
Vezető globális logisztikai vállalatok fenntarthatóságának összevetése
: Léka Balázs
: Léka Balázs
Nemzetközi építőipari kivitelező műszaki telephelyeinek összevetése
: Vértesi András György
: Vértesi András György
Az Erste Bank Nyrt. lakossági betéti és számla termékeinek ismertetése és egyes számlatermékek összehasonlítása más nagybankok kínálatával
: Hrágyel Szilvia
: Hrágyel Szilvia
Szálláshely foglalási szokások korosztály és nemzetiség szerint
: Mezei Andrea Imola
: Mezei Andrea Imola
Similar Items
-
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta -
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn -
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia -
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter -
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca