Zeneipari marketing eszközök és a zenefogyasztási tendenciák változása a Covid hatására a magyar piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Dóra Csenge
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:márkaépítés
online marketing
piacelemzés
rendezvényszervezés
zene
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39314

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39314
005 20220322081838.0
008 220322suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Dóra Csenge 
245 1 0 |a Zeneipari marketing eszközök és a zenefogyasztási tendenciák változása a Covid hatására a magyar piacon  |c Tóth Dóra Csenge  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Hogyan alakult át teljes mértékben a zeneipar, az olyan új évezred hozta újdonságoknak köszönhetően, mint az MP3formátum megjelenése, az iPod, a YouTube vagy az iTunes Store. A piaci szereplőket, és a marketing mix elemein keresztül bemutatom, hogy hogyan történik a digitális zene értékesítése, valamint az előadók által használt marketing eszközökkel foglalkozom, digitális, online marketinggel. A 2 fő megközelítési aspektus a zenei előadói oldal, és a szervezői oldal. A rendezvény oldalon, a rendezvény látogatása egyrészt társas cselekedetként, másrészt az egyéni zenei fogyasztásként is értelmezhető. A gyakorlati munkámból adódóan a tanulmányom az elektronikus, azon belül is underground elektronikus zenei rendezvényekre fókuszál.Megvizsgáltam egy nagyon aktuális témát, a Covid hatásait a zeneiparra, és azt, hogy hogyan tolódott át a fizikális térből az online térbe a marketing tevékenység, valamint a streaming szolgáltatások térnyerését. 
695 |a márkaépítés 
695 |a online marketing 
695 |a piacelemzés 
695 |a rendezvényszervezés 
695 |a zene 
700 1 |a Sarkadi Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39314/1/To%CC%81th%20Csenge%20Szakdolgozat%2012.17..pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39314/2/nyilvanosnyilatkozatalairt-converted.pdf  |z Dokumentum-elérés