The online crisis communication of beauty brands
Elmentve itt :
| Szerző: | Králik Jázmin Ilona |
|---|---|
| További közreműködők: | Molnár Zsolt |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | beauty brands communication online communication theory risk management stakeholders |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39325 |
Hasonló tételek
Crisis Communication In Luxury Fashion Brands A Comparison Of Gucci And Balenciaga's Strategies
: Tajnay Flóra
: Tajnay Flóra
The Crisis Communication and the Reputation of Widely Acknowledged Luxury Brands
: Lakatos Lolita
: Lakatos Lolita
An exploratory research on the community impact of online crisis communication the case of Activision Blizzard King
: Török Diána
: Török Diána
Communication Strategy in Crisis of Vietnamese Businesses
: Nguyen Minh Hien
: Nguyen Minh Hien
Evaluation of Boeing's 2024 Crisis Communication Strategies
: Borbély Luca
: Borbély Luca
Potential development opportunities in communication, and customer relationship management of small-, and medium-sized enterprises in the Hungarian beauty industry
: Pátrovics András Rodrigó
: Pátrovics András Rodrigó
Non-verbal communication and crisis management Case study of the 2019 Coca-Cola ad controversy in Hungary
: Nagy Lili
: Nagy Lili
Socially responsible companies' brand communication
: Tallér Máté
: Tallér Máté
Consumer Behavior in the Beauty Market A Behavioral Economic Perspective on Emotional Influences
: Bencsik Laura Anna
: Bencsik Laura Anna
Shaping and communicating of corporate branding a case study of TikTok
: Zhang Mingcheng
: Zhang Mingcheng
Adapting Multinational Corporations' Communication for Global Branding
: Hegedűs Dora Isabelle
: Hegedűs Dora Isabelle
Product Packaging as a Brand Communication Tool
: Kim Valeriia
: Kim Valeriia
German automotive manufacturers communication and brand management
: Sinkai Márk
: Sinkai Márk
Crisis Communication in the Supplier Quality Development at Knorr-Bremse during the COVID-19 pandemic
: Ujvári Orsolya Anna
: Ujvári Orsolya Anna
Marketing communication, Brand management concerning the value of art
: Enkhbayar Narmandakh
: Enkhbayar Narmandakh
The impact of sustainability and environmental mindfulness on consumer attitude in the beauty industry
: Márton Rebeka Sára
: Márton Rebeka Sára
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
Communication errors and pitfalls in social media - The four most common marketing mistakes brands make online
: Zwickl Dániel
: Zwickl Dániel
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika
: Óvári Flóra Veronika
Vinamilk’s communication on social media and its effect on brand perception
: Dinh Thi Tuoi
: Dinh Thi Tuoi
Fashion Industry’s Online Communication
: Korda Bernadett Nelli
: Korda Bernadett Nelli
The online communication of distilled beverages
: Raffaj András
: Raffaj András
Corporate Crisis Communication in the (Post-) Covid-19 era in the United States - A Case Study on Amazon
: Huseynzade Shahana
: Huseynzade Shahana
A beauty influencerek kommunikációja és hatása a Z generációra
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Impact of Brand Communication on Purchase Intentions of Customers in the Fast Fashion Industry
: Gupta Pranya
: Gupta Pranya
The Bosch Group’s online communication in Hungary
: Kmetty Nóra Lili
: Kmetty Nóra Lili
Intergenerational Communication in the Influencer Economy How Beauty Influencers Connect Across Generations on TikTok and Instagram
: Chalernphon Vilayvanh
: Chalernphon Vilayvanh
Online communication about Sustainability in FMCG companies
: Nguyen Thi Quynh Nhu
: Nguyen Thi Quynh Nhu
Digital and Online Marketing Communication in the Music Industry
: Kricsfalussy Bálint
: Kricsfalussy Bálint
Az eladásösztönzés eszközei és szerepe a Parsa Beauty Trading Kft-nél
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
Qatar-Gulf Crisis
: Cseri Balázs
: Cseri Balázs
Why is historical analogy employed in political crisis communication? A discourse analysis of Hungarian conservative political rhetoric between 2015-2024
: Stefanovszky Viktória
: Stefanovszky Viktória
YouTube beauty vloggerek tevékenysége, mint marketingkommunikációs lehetőség a kozmetikai márkák számára
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Az ügyfélkezelés bemutatása marketing szempontból a Beauty World Net Kft – n keresztül
: Szórádi Genovéva Lejla
: Szórádi Genovéva Lejla
Az Amorepacific belépése a magyar piacra. K-beauty megjelenése a hazai szépségápolásban
: Molnár Emese
: Molnár Emese
Croatia - Out of the crisis?
: Szűcs R. Gábor
Megjelent: (2016)
: Szűcs R. Gábor
Megjelent: (2016)
Croatia – out of the Crisis?
: Szűcs R. Gábor
Megjelent: (2016)
: Szűcs R. Gábor
Megjelent: (2016)
Social Media Marketing in the Scope of FMCG Brands’ Marketing Communication through the Case of Actimel in Hungary.
: Kalikan Zhaniya
: Kalikan Zhaniya
Hasonló tételek
-
Crisis Communication In Luxury Fashion Brands A Comparison Of Gucci And Balenciaga's Strategies
: Tajnay Flóra -
The Crisis Communication and the Reputation of Widely Acknowledged Luxury Brands
: Lakatos Lolita -
An exploratory research on the community impact of online crisis communication the case of Activision Blizzard King
: Török Diána -
Communication Strategy in Crisis of Vietnamese Businesses
: Nguyen Minh Hien -
Evaluation of Boeing's 2024 Crisis Communication Strategies
: Borbély Luca