A szakmai oktatás nehézségei a hátrányos helyzetű és speciális nevelési igényű gyermekek eseteinek tükrében
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | hátrány hátrányos helyzet pedagógia szakmai oktatás szakoktatás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39338 |
| Kivonat: | A szakmai végzettséget adó iskolákban tapasztalt hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű gyermekek magas száma hatalmas feladatokat állít a szakmai oktatók elé. Ahhoz, hogy megfelelő oktatásban tudjuk a diákokat részesíteni, mint leendő pedagógusok, elengedhetetlen megismernünk helyzetük kialakulásának tényezőit, hiszen a körülmények feltárása hozzájárulhat a megfelelő oktatói segítségnyújtáshoz. Emellett fontos feltérképezni, mi várhat egy szakoktatóra amikor bekerül az oktatás és az iskola rendszerébe. |
|---|