A digitális kommunikáció új platformjai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Schatz Réka Krisztina
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:business marketing
elektronikus kommunikáció
közösségi média
online kommunikációelmélet
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39344

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39344
005 20220322081918.0
008 220322suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Schatz Réka Krisztina 
245 1 2 |a A digitális kommunikáció új platformjai  |c Schatz Réka Krisztina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A modern világban minden nagyon gyorsan terjed az internet miatt és ezáltal változnak a trendek és ellentrendek a marketing világában is. A közösségi média releváns és fontos szerepet tölt be mindenki életében, a megosztások pedig fénykorukat élik a tartalom szempontjából. Ha a cégünk virális akar lenni, muszáj jelen lenni minden platformon a különböző célcsoportok megszólítása miatt, viszont sokan valamiért elfeledkeznek a Pinterestről, ami szerintem egy szuper és kreatív platform, nagyon sok felhasználója van és kiaknázatlan terepnek tekinthető. Sajnos kevés kutatás elérhető ebben a témában, mivel az internet egy állandóan változó világ és kevés adat van arról, hogy szerepelnek ezek az oldalak egymáshoz képest. A blogposztok már nem élik aranykorukat, de az oldal az Instagramhoz hasonlóan mégis teljesen egyedi módon egy képmegosztáson alapuló személyes blog lehet mindenkinek, valamint a cégeknek egyaránt. Eltérő mértékben lehetnek hatékonyak, ennek okait és miértjeit szeretném feltárni és kicsit kampányolni a Pinterest mellett azzal, hogy rávilágítok a pozitív és hasznos oldalaira és a marketing szempontjából a felhasználhatóságra és a brandelésre. A kutatás jelentősége abban áll, hogy felfedezzünk új metódusokat és módszereket, amivel a márkánkat tudjuk segíteni és megteremteni számára azt a környezetet, ahol a legjobban működőképes és az elérések száma a legmegfelelőbb.A fentiekre irányulva a kutatás fő kérdései a következők: Hogyan alakult át a digitális kommunikáció az évek során? Mik jelenleg a korszerű digitális platformok? Mennyire elterjedt a Pinterest az internetet használó személyek körében? Pinterest vs. Instagram általánosságban (kik? mire? miért?) Pinterest vs. Instagram a brandek körében (miért? mire? influencerek) Miért érdemes jelen lenni Pinteresten egy márkának? Hogyan tud érvényesülni egy márka a felületen? 
695 |a business marketing 
695 |a elektronikus kommunikáció 
695 |a közösségi média 
695 |a online kommunikációelmélet 
695 |a online marketing 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39344/1/szakdolgozat_bhag2e.pdf  |z Dokumentum-elérés