A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Surányi Liza |
---|---|
További közreműködők: | Oláh Péter Károly |
Kulcsszavak: | Front Office interjú recepció SabeeApp szállodai munkakör |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39354 |
Hasonló tételek
A The Three Corners Hotel Anna piaci koncepciójának vizsgálata
: Jarabek Tamás Gábor
: Jarabek Tamás Gábor
A Covid-19 hatásának bemutatása a szállodaiparra a The Three Corners Hotel Anna*** Superior szállodán keresztül
: Dorogi Laura Hédi
: Dorogi Laura Hédi
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
The challenges of a hotel opening based on the example of The Three Corners Lifestyle Hotel Budapest
: Lendvay Réka
: Lendvay Réka
Az online foglalás rendszere a The Three Corners Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Czabaday Vivien
: Czabaday Vivien
Szállodai részlegek működésének bemutatása a The Three Corners Hotels & Resorts magyarországi szállodáin keresztül
: Kupcsok Veronika
: Kupcsok Veronika
A munkaerő toborzás, kiválasztás és ösztönzés megvalósításának bemutatása a The Three Corners Hotels példáján
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
A balatonfüredi Hotel Golden Lake Resort **** Superior szálloda marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vas Nóra Anna
: Vas Nóra Anna
Az innováció hatása a munkaerőpiacra a magyar szállodaiparban – a „The Three Corners Hotel and Resorts” példája
: Szedlák Viktória
: Szedlák Viktória
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése
: Pálmay Zoltán
: Pálmay Zoltán
Az Abacus Business & Wellness Hotel****Superior szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Szalóki Zoltán
: Szalóki Zoltán
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Three Corners Downtown Edition Hotelben
: Egedi Orsolya
: Egedi Orsolya
A COVID-19-világjárvány által okozott gazdasági nehézségek kezelése a The Three Corners Hotels & Resorts budapesti szállodáinál
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Boscolo Budapest Autograph Collection ***** superior szálloda tevékenységének komplex bemutatása
: Tolnai Judit Anna
: Tolnai Judit Anna
A Hotel Albaida Nature*** szálloda üzemeltetésének bemutatása, a front office és a housekeeping részleg tevékenységének elemzése
: Stass Orsolya
: Stass Orsolya
Szekeres Anna Záródolgozata
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
A Front Office részleg bemutatása, valamint a különböző szolgáltatásokat igénybevevő vendégek elemzése a Continental Hotel Budapest****superior-on belül
: Burján Henrietta
: Burján Henrietta
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
Kommunikáció a szálloda működtetés és a Front Office között
: Bajic Márió
: Bajic Márió
A gyulai Elizatbeth Hotel ****superior tevékenységének bemutatása, gazdálkodásának és adóterheinek elemzése
: Németh Bálint
: Németh Bálint
Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
: Kiss Klaudia Pálma
: Kiss Klaudia Pálma
Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Szálláshelyek bevételgazdálkodása - T62 Hotel *** Superior
: Dénes Eszter
: Dénes Eszter
A Canada Hotel Front Office tevékenységének elemző bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek ismertetése
: Deli Csaba
: Deli Csaba
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
A Front Office tevékenységének elemzése, fókuszban az éjszakai műszak jelentőségével
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Hasonló tételek
-
A The Three Corners Hotel Anna piaci koncepciójának vizsgálata
: Jarabek Tamás Gábor -
A Covid-19 hatásának bemutatása a szállodaiparra a The Three Corners Hotel Anna*** Superior szállodán keresztül
: Dorogi Laura Hédi -
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna -
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili -
The challenges of a hotel opening based on the example of The Three Corners Lifestyle Hotel Budapest
: Lendvay Réka