Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
Elmentve itt :
| Szerző: | Katona Luca Borbála |
|---|---|
| További közreműködők: | Kovács Dr. András |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | interjú késztermékek kozmetikai cikkek közösségi média vevők |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39358 |
Hasonló tételek
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra
: Patay Natália Nóra
How self-employed and micro enterprises build their personal brand
: Sczigel Dóra Cintia
: Sczigel Dóra Cintia
Self-branding a vizsgált hazai és nemzetközi influencerek esetében
: Poremba Zita
: Poremba Zita
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária
: Ropos Annamária
Labdarúgók self-brand építése a médiában, és a social médiában
: Delean Kristóf
: Delean Kristóf
Fenntarthatóság a szépségiparban
: Slezák Kitti Judit
: Slezák Kitti Judit
Viselkedési közgazdaságtan a szépségiparban
: Taylor Rebeka Leah
: Taylor Rebeka Leah
A gasztronómia, mint szabadidős tevékenység az Instagramon
: Rákos Lili Sára
: Rákos Lili Sára
A vásárlásösztönzés szerepe a szépségiparban
: Szecskó Evelin
: Szecskó Evelin
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
Az influenszermarketing pszichológiai hatásai a szépségiparban
: Sipeki Zsófia Gabriella
: Sipeki Zsófia Gabriella
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk
: Nagy Márk
Az öngondoskodás (self-care) jelentősége és hatásai
: Nagy Gréta Regina
: Nagy Gréta Regina
Self-service adatvizualizáció befektetési banki környezetben
: Lengyel Gabriella
: Lengyel Gabriella
Influencer marketing megjelenése a divat- és szépségiparban
: Huri Bianka Alexandra
: Huri Bianka Alexandra
Influenszer marketing lehetőségei és kihívásai a szépségiparban
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban
: Kékesi Tifani
: Kékesi Tifani
Az influencerek világa és Z generációs megítélésük a szépségiparban
: László Fanni
: László Fanni
The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem?
: Bognár Korinna
: Bognár Korinna
Complex analysis of an opening self-catering chateau in France
: Sarkadi Mariann
: Sarkadi Mariann
Individual financial planning and self-care in one's 20s
: Baranyi Fanni Lili
: Baranyi Fanni Lili
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Kovács Szimonetta
: Kovács Szimonetta
A SZÉP Selfness KFT értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Bera Katalin
: Bera Katalin
Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció
: Nagy György László
: Nagy György László
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a szépségiparban
: Bedő-Szabó Tímea
: Bedő-Szabó Tímea
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura
: Tóth Fanni Laura
Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a szépségiparban
: Vojtkó Vanda
: Vojtkó Vanda
Representation of Women in Advertisements and its Impact on the Self-image of young Women.
: Mulidrán Molli
: Mulidrán Molli
A self-service HR adatlekérdezés hasznossága a modern vállalati környezetben
: Gősi Bence
: Gősi Bence
Az e-kereskedelem kialakulása és hatásai az Instagramon szépségipari termékek influenszerek általi ajánlás tekintetében
: Biró Erika
: Biró Erika
The Disney Princess Effect - Pyschological Impacts on Self-Perception in a Generational Comparison
: Tóth Enikő Angéla
: Tóth Enikő Angéla
Research on the development of financial planning and self-care of the population in the 21st century
: Balog Dóra
: Balog Dóra
A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon
: Kovács Laura
: Kovács Laura
A SZÉP Selfness KFT értékesítési tevékenységének elemző bemutatása és környezetbarát vállalatirányítás lehetőségei
: Bera Katalin
: Bera Katalin
Hasonló tételek
-
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra -
How self-employed and micro enterprises build their personal brand
: Sczigel Dóra Cintia -
Self-branding a vizsgált hazai és nemzetközi influencerek esetében
: Poremba Zita -
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária -
Labdarúgók self-brand építése a médiában, és a social médiában
: Delean Kristóf