Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janicsek Dóra
Other Authors: Dobó Róbert
Format: Thesis
Kulcsszavak:bank
bankmarketing
kommunikáció
marketing
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39362
Description
Abstract:A szakdolgozatom a telefonos ügyfélmegkereséseket, annak helyét és szerepét kutatja a banki marketingkommunikációban. A kutatásom fő célja volt megvizsgálni, hogy a bankok által használt marketingkommunikációs eszközök átfedéseket mutatnak-e a lakosság csatornapreferenciájával. Illetve a telefonos értékesítés meghatározó része a banki marketingkommunikációnak. Első hipotézisem, mely szerint a bankok által használt marketingkommunikációs eszközök átfedéseket mutatnak a lakosság által használt csatornákkal beigazolódott, hiszen nagyon sok olyan online reklámmal találkoztam a szakirodalom gyűjtése során, amelyek megcéloztak egy konkrét közönséget és ezt az interneten promotálták a leginkább. Ez a korosztály pedig legfőképpen ezen a csatornán tájékozódik a banki ajánlatok tekintetében is.  A második hipotézisem, mely szerint a telefonos értékesítés meghatározó része a banki marketingkommunikációnak szintén beigazolódott.  Ebben a tekintetben nem gondolnám elhanyagolhatónak a telefonos megkereséseket sem, hiszen a potenciális ügyfélkör egy szelete így nem marad ki a megkeresésekből, illetve az értékesítés sem marad ki a telefonos ügyintézést előnyben részesítők köréből.