Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
Elmentve itt :
Szerző: | Janicsek Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Dobó Róbert |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | bank bankmarketing kommunikáció marketing marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39362 |
Hasonló tételek
A telefonos megkeresések és problémáik
: Kovács Kristóf István
: Kovács Kristóf István
A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében
: Morner Fanni
: Morner Fanni
VÉGREHAJTÁSI ELJÁRÁSOKBAN TÖRTÉNŐ MEGKERESÉSEK
: Barna Bálint Barna
: Barna Bálint Barna
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik
: Korom Erik
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda
: Ádám Vanda
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
Az online marketing szerepe a marketingkommunikációban
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
Kulturális különbségek a marketingkommunikációban
: Kalló Eszter
Megjelent: (2013)
: Kalló Eszter
Megjelent: (2013)
Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
: Vörös Tamás
: Vörös Tamás
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
Telefonos Hátralékkezelési Osztály bankon belüli tevékenysége
: Kósa-Kiss Enikő
: Kósa-Kiss Enikő
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni
: Oldal Fanni
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia
: Finta Zsófia
Számlázó program online és telefonos felületének megtervezése
: Halász Franciska
: Halász Franciska
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt
: Jakab Zsolt
Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
: Vojter Noémi
Megjelent: (2023)
: Vojter Noémi
Megjelent: (2023)
A telefonos értékesítés létjogosultsága a modern fogyasztói társadalomban
: Egerszegi Márta
: Egerszegi Márta
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata a toborzás és kiválasztás vonatkozásában
: Sári Petra
: Sári Petra
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
A munkavállalói elkötelezettség növelése a Budapest Bank telefonos ügyfélszolgálatán
: Szoboszlai Renáta
: Szoboszlai Renáta
Gaming és e-sport, mint eszköz a marketingkommunikációban
: Duka Krisztián
: Duka Krisztián
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra
: Kocsány Dóra
Új módszerek a marketingkommunikációban Az M&M's vállalat megjelenése a közösségi médiában a hazai és külföldi piacon
: Mogyorósi Eszter
: Mogyorósi Eszter
Személyes értékesítés és telefonos üzletkötés vizsgálata az Ecorisk Kft-nél
: Seres Dorina
: Seres Dorina
A social media egyre növekvő szerepe a marketingkommunikációban avagy "Halló, itt vagyok!"
: Veres Bence
: Veres Bence
A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
: Kovács Rita
: Kovács Rita
Kultúraközvetítés a multimédiás eszközök tükrében - avagy virtuális séták, telefonos applikációk -
: Maitz Alexandra
: Maitz Alexandra
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására
: Barsi Vivien
: Barsi Vivien
Digitalizáció a vállalati marketingkommunikációban, a Transmoduls online tevékenységének elemzésével
: Földesi Melinda
: Földesi Melinda
Telefonos értékesítés bemutatása a XXI. században a Würth Szereléstechnika Kft. segítségével
: Radács-Czombos Luca
: Radács-Czombos Luca
Influencerek és vloggerek tevékenységének és hatásának elemzése a turisztikai marketingkommunikációban
: Izmán Dorottya
: Izmán Dorottya
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta
: Briski Brigitta
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Fiatalok megcélzása a reklámokban ügynökségi és ügyfél oldalról
: Bakonyi Máté
: Bakonyi Máté
Hasonló tételek
-
A telefonos megkeresések és problémáik
: Kovács Kristóf István -
A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében
: Morner Fanni -
VÉGREHAJTÁSI ELJÁRÁSOKBAN TÖRTÉNŐ MEGKERESÉSEK
: Barna Bálint Barna -
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás -
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik