A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ilyés Fanni
További közreműködők: Sipos Erika
Kulcsszavak:Accor Hotels
idegenforgalom
kommunikáció
szállodák
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39378
Leíró adatok
Kivonat:A vendégkezelés egy sokkal személyesebb formát öntött a mobil recepció létrehozása által. Közvetlenebb interakcióra alkalmas a kialakítás, az otthonos környezetet a nappalira hajazó enteriőr biztosítja. Az egyedülálló kezdeményezés kapcsán több fontos kérdés felmerül: A mobil recepció éltere hívása során milyen technikai feltételeknek kellett teljesülnie ahhoz, hogy megvalósuljon a kitűzött cél, azaz egy új és egyedi környezet megteremtése? Vizsgálni fogom azt is, milyen nehézségek merülhetnek fel a szokatlan enteriőrből kifolyólag mind a vendégek, mind a kollégák szempontjából. Hogyan kellett alkalmazkodniuk a kollégáknak az új elképzelésekhez, milyen változtatásokkal járt ez, hogyan alakult ki az új rendszer? Elemezni fogom a személyzet kulcsfontosságú szerepét a mindennapok újra értelmezésében, a mobilitás jegyében. A közvetlen kapcsolatteremtés mellett fontos megtartani a vendég szívélyes welcome érzését, amire számos lehetőség nyílik nagyobb létszámú recepciós által. A kialakításnak ebben központi szerepe van, egyszerre több kolléga tud több vendégen segíteni, ezzel is elkerülve a sorban állást és a várakoztatást. Ez egyébként is kiemelt tényező, mivel a berendezést is komolyan befolyásolta, hogy több helyszínen is szimultán ki lehessen szolgálni a klienseket.