A Sanofi Zrt. független patikáknak nyújtott kereskedelmi akcióinak stratégiája az OTC termékek piacán
Elmentve itt :
Szerző: | Csobot Lujza |
---|---|
További közreműködők: | Németh Patrícia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kereskedelmi akció Stratégia Gyógyszeripar Sanofi Zrt. OTC termékek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3938 |
Hasonló tételek
A trade marketing szerepe az OTC gyógyszerek piacán a Sanofi példáján keresztül bemutatva
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
An exploratory study on the impact of Covid-19 on the OTC branch of Sanofi on the Hungarian market
: Mátis Kata
: Mátis Kata
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma
: Györe Dalma
A gyógyszeripari marketing különös tekintettel az OTC termékek piacára
: Benda Vivien
: Benda Vivien
Szállítmányozás a Sanofi Zrt.-nél
: Franczik Petra
: Franczik Petra
Supply Chain a Sanofi-Aventis Zrt.-nél
: Békés Márta
: Békés Márta
Független, tehát lehetetlen? - avagy a független előadó-művészeti szervezetek stratégiatervezése a gyakorlatban
: Tóth Péter
: Tóth Péter
A független pénzügyi tanácsadás Magyarországon
: Pető Ferenc
: Pető Ferenc
Egy független Katalónia létrejöttének realitása
: Biró Benedek Szabolcs
: Biró Benedek Szabolcs
Viszonteladás-ösztönzés a professzionális termékek piacán
: Meszes Anna
: Meszes Anna
Patikaláncok fejlődési útjának elemzése a Sanofi Zrt. - n keresztül
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Flottamenedzsment szállítói kapcsolatának elemzése a Sanofi-Aventis Zrt.-nél
: Takács Viktor
: Takács Viktor
A szervezeti kommunikáció kihívásai a Sanofi-Aventis Zrt. esetén
: Soós Petra
: Soós Petra
Vezetői számvitel funkcióinak összehasonlító vizsgálata a független (önálló) és a "nem független" (leányvállalatok) tekintetében
: Marinov Anita
: Marinov Anita
A Sanofi-Aventis Zrt./Chinoin Zrt. szállítóértékelésének bemutatása és fejlesztési javaslatai
: Bíró Luca
: Bíró Luca
Az atipikus foglalkoztatás bevezetése a Sanofi-Aventis/Chinoin Zrt. esetében
: Fehér Laura Barbara
: Fehér Laura Barbara
A független Ghána első ötven éve
: Forrai Miklós
Megjelent: (2008)
: Forrai Miklós
Megjelent: (2008)
A gyógyszermarketing sajátosságai a biohasonló termékek piacán
: Jenei Larina
: Jenei Larina
Egy független online biztosításközvetítő jutalékrendszerének továbbfejlesztési lehetőségei
: Hirman Gábor
: Hirman Gábor
A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán
: Kácsor Dorina Fanni
: Kácsor Dorina Fanni
A Független Államok Közössége az integrációs folyamatok tükrében
: Bene Krisztina
: Bene Krisztina
Marketingkommunikáció a gyógyszeriparban, előtérben a Sanofi-Aventis Zrt. és az Algoflex DUO
: Klarianka-Zelena Vivien
: Klarianka-Zelena Vivien
A Sanofi gyógyszeripari vállalat társadalmi felelősségvállalása hazánkban
: Márton Claudia
: Márton Claudia
A központi értékpapír-klíring kockázatkezelő hatékonysága a szervezett és az OTC piacokon
: Horváth Noémi
Megjelent: (2013)
: Horváth Noémi
Megjelent: (2013)
A beszállítókkal való kapcsolat megfelelőségének vizsgálata a Sanofi-Aventis/Chinoin Zrt. esetében
: Varga Péter
: Varga Péter
Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, az alkoholfogyasztást szabályozó reklámok hatására
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
A Sanofi-Aventis Magyarország Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése 2013-2016 évek adatai alapján
: Komár Virág
: Komár Virág
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Egy magyar KKV fejlődése a kereskedelmi bank által nyújtott finanszírozási lehetőségek segítségével
: Büki Alexa
: Büki Alexa
Átfogó, vállaltirányítási rendszertől független, komplex szoftver banki tranzakciók egyeztetésére
: Kelemen Szabolcs
: Kelemen Szabolcs
A Belügyminisztériumnál kialakított funkcionálisan független belső ellenőrzési rendszer bemutatása
: Toma Norbertné
: Toma Norbertné
Az OTC gyógyszerpiac, különös tekintettel a vény nélkül kapható fájdalomcsillapítók piacára, fókuszban az Algopyrin
: Losonczi Emese
: Losonczi Emese
Modern, technológia alapú termékek és szolgáltatások megjelenése az egyéni turizmus piacán
: Erdélyi Barbara
: Erdélyi Barbara
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
A babapelenkák online értékesítésének hatásai a versenyhelyzetre az FMCG-termékek piacán
: Terdik-Maties Cristina
: Terdik-Maties Cristina
Fogyasztói érdeklődés az alkoholcsökkentett alternatív termékek piacán Magyarországon és nemzetközi összehasonlításban
: Egyed Mátyás
: Egyed Mátyás
Zeiss szemüveglencsegyártó cég marketingtsratégiájának és kommunikációjának bemutatása az optikai termékek piacán
: Tulipán Laura
: Tulipán Laura
A Sanofi- Aventis Zrt. ellátási láncának vizsgálata a készletgazdálkodás és a partnerkapcsolat építés területén
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
Sanofi-Aventis Zrt. logisztikai és disztribúciós platform vállalati tevékenysége a lean szervezeti kultúra tükrében
: Fajka Fanni
: Fajka Fanni
A Sanofi-Aventis Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata több év beszámolója alapján
: Szekeres Nikolett
: Szekeres Nikolett
Hasonló tételek
-
A trade marketing szerepe az OTC gyógyszerek piacán a Sanofi példáján keresztül bemutatva
: Tóth Zsófia -
An exploratory study on the impact of Covid-19 on the OTC branch of Sanofi on the Hungarian market
: Mátis Kata -
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma -
A gyógyszeripari marketing különös tekintettel az OTC termékek piacára
: Benda Vivien -
Szállítmányozás a Sanofi Zrt.-nél
: Franczik Petra