Kanada marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fodor Ágnes Evelin
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Destination Canada
Kanada
marketingkommunikáció
országmárkázás
turizmusmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39384
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat egy turisztikai szempontból meghatározó országnak a marketingkommunikációs stratégiáját vizsgálja. Ez az ország nem más mint Kanada, amelynek a marketing és kutató szervezete az úgynevezett Destination Canada is bemutatásra kerül, annak célja és részletes tevékenysége. Az olvasó megismerheti, hogy mi jellemző az ország beutazó és belföldi turizmusára, különös tekintettel az azokban résztvevőkre. A turizmusban résztvevőket célzó marketingkommunikáció és annak széleskörű eszközei is ismertetésre kerülnek.