Kanada marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fodor Ágnes Evelin
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Destination Canada
Kanada
marketingkommunikáció
országmárkázás
turizmusmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39384

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39384
005 20220322082009.0
008 220322suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fodor Ágnes Evelin 
245 1 0 |a Kanada marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata  |c Fodor Ágnes Evelin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat egy turisztikai szempontból meghatározó országnak a marketingkommunikációs stratégiáját vizsgálja. Ez az ország nem más mint Kanada, amelynek a marketing és kutató szervezete az úgynevezett Destination Canada is bemutatásra kerül, annak célja és részletes tevékenysége. Az olvasó megismerheti, hogy mi jellemző az ország beutazó és belföldi turizmusára, különös tekintettel az azokban résztvevőkre. A turizmusban résztvevőket célzó marketingkommunikáció és annak széleskörű eszközei is ismertetésre kerülnek. 
695 |a Destination Canada 
695 |a Kanada 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a országmárkázás 
695 |a turizmusmarketing 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39384/1/Fodor%20%C3%81gnes%20Evelin_%20V%C3%A9gleges_Szakdolgozat_2021.pdf  |z Dokumentum-elérés