How to improve the brand perception of AIESEC in BGE KVIK?
Saved in:
Main Author: | Takács Eszter |
---|---|
Other Authors: | Sarkadi Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | AIESEC brand brand strategies non-profit organizations Social media university |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39385 |
Similar Items
How can product compliance be improved in Mid Ocean Brands?
: Tar Dorottya Rozália
: Tar Dorottya Rozália
Munkavállalás és tanulmányok kapcsolatának vizsgálata a BGE KVIK egyetemi hallgatók körében
: Yilmaz Fatime Laura
: Yilmaz Fatime Laura
Az Alma Mater Étterem marketingstratégiai elemzése, különös tekintettel a BGE KVIK-en tanuló hallgatók fogyasztói magatartására
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
How to improve customer retention for Plinga's social farming games?
: Pálvölgyi Máté
: Pálvölgyi Máté
Az AIESEC marketingkommunikációs politikája
: Takács Tünde
: Takács Tünde
Comparison of the European and U.S. Capital Markets - How to improve the European markets?
: Somosi Krisztián Ádám
: Somosi Krisztián Ádám
Cultural differences in brand image perception Luxury brands in Hungary,France and the United States
: Kraszkó Döníz
: Kraszkó Döníz
Co-branding’s effects on consumer perception and behavior with a focus on ingredient branding strategies
: Óvári Ádám
: Óvári Ádám
Lao people’s perception of local women’s wear fashion brands
: Xaymounvong Daophachanh
: Xaymounvong Daophachanh
Vinamilk’s communication on social media and its effect on brand perception
: Dinh Thi Tuoi
: Dinh Thi Tuoi
How can Philips improve on the managers´ adoption regarding its main HR system Workday?
: Péter-Piroska Áron
: Péter-Piroska Áron
How to improve Employee Referral Program for Business Group Emerging Businesses within Royal Philips
: Szabari Ákos
: Szabari Ákos
Szervezeti kultúra és vezetés az AIESEC szervezetekben
: Takács Máté
: Takács Máté
Beiratkozástól az oklevél átadásig A BGF-KVIK tanulmányi szolgáltatásainak elemzése
: Mahunka Balázs
: Mahunka Balázs
How to improve the central strategy execution of a leading banking group regarding Central and Eastern Europe.
: Rohr Bence
Published: (2014)
: Rohr Bence
Published: (2014)
BGE Felhő
: Tasnádi Sarolta
: Tasnádi Sarolta
Brand Building in aviation industry examine loyalty programs, the impact of Emirates Skywards program on brand perception and loyalty
: Tamás Ditta
: Tamás Ditta
Fiatalkori vezetésfejlesztés az AIESEC tükrében
: Makács Anita Nóra
: Makács Anita Nóra
Német és francia nemzetköziesítési gyakorlatok a KVIK Turizmus-Vendéglátás Szaknyelvi Intézeti Tanszékén
: Nagy Rita, et al.
Published: (2017)
: Nagy Rita, et al.
Published: (2017)
Possible improvements of supplier selection
: Frombach Nathalie Nicole
: Frombach Nathalie Nicole
How can be active tourism improved in Hungary and what kinds of opportunities are there to motivate people to have a healthier lifestyle?
: Demendi Milán
: Demendi Milán
Evaluating AIESEC's Leadership Development Model Impact on Youth Skills and Employability
: Keszthelyi Ágnes Zsuzsanna
: Keszthelyi Ágnes Zsuzsanna
Improving Patient Experiences A Study on Medical Tourism in Hungary
: Baumeister Sophie-Marie
: Baumeister Sophie-Marie
How can the InterContinental Hotel Group (IHG) improve guest satisfaction and performance in a budget hotel The case study of Holiday Inn Express Slough
: Simon Mária
: Simon Mária
The improvements of FIP individual membership benefits
: Guj Fruzsina
: Guj Fruzsina
Strategy in hotel branding and how it affects customer buying decision, in the case of Corinthia hotel brand
: Nguyen Thao Trang
: Nguyen Thao Trang
Repositioning of Sió brand – how can a domestic brand be successful against international competitors
: Varga Petra
: Varga Petra
How self-employed and micro enterprises build their personal brand
: Sczigel Dóra Cintia
: Sczigel Dóra Cintia
The Impacts of Celebrity Endorsement on Brand Perception and Purchase Intention in Vietnam (A Case Study about Ha Anh Tuan endorsing the TIKI brand)
: Luong Huyen Anh
: Luong Huyen Anh
Szemelvények a BGE kutatásaiból
: Szegedi Krisztina
Published: (2022)
: Szegedi Krisztina
Published: (2022)
Improving competitiveness of a 3PL provider
: Crombez Timothy
: Crombez Timothy
Improving supply chain traceability with the implementation of blockchain
: Szatmáry Alex Zsolt
: Szatmáry Alex Zsolt
Konferenciaszervezés minden évben új csapattal az AIESEC-nél
: Makovics Roxána Gyöngyi
: Makovics Roxána Gyöngyi
A nonprofit AIESEC Magyar Közgazdászhallgatók Egyesületi beszámolójának elemzése
: Hajnal László
: Hajnal László
Nonprofit szektor sajátosságainak vizsgálata az AIESEC diákszervezet perspektívájában
: Kovács Franciska
: Kovács Franciska
A nonprofit AIESEC Magyar Közgazdászhallgatók Egyesületi beszámolójának elemzése
: Hajnal László
: Hajnal László
Vezetői készségek fejlesztése az AIESEC Member programon keresztül
: Bujdosó Bettina
: Bujdosó Bettina
A CSR tevékenység bemutatása az AIESEC szervezetén keresztül
: Gál Flórián
: Gál Flórián
Gyakorlati munkám a BGE Tehetséggondozóban
: Tierhold Tamás
: Tierhold Tamás
Hungary's country brand focusing on how it is perceived by different segments of travellers
: Pozsár Péter
: Pozsár Péter
Similar Items
-
How can product compliance be improved in Mid Ocean Brands?
: Tar Dorottya Rozália -
Munkavállalás és tanulmányok kapcsolatának vizsgálata a BGE KVIK egyetemi hallgatók körében
: Yilmaz Fatime Laura -
Az Alma Mater Étterem marketingstratégiai elemzése, különös tekintettel a BGE KVIK-en tanuló hallgatók fogyasztói magatartására
: Kovács Nikolett -
How to improve customer retention for Plinga's social farming games?
: Pálvölgyi Máté -
Az AIESEC marketingkommunikációs politikája
: Takács Tünde