Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Noémi
További közreműködők: Karsai Dr. Árpád
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internet
közösség
közösségi média
marketing
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39392
Leíró adatok
Kivonat:A 21.század első felében a barátaink, családtagjaink vagy ismerőseink voltak a főbb motiváció forrásaink az nyaralások, utazások szervezésénél. Mára ezt felváltotta a közösségi média (angolul social media), ami által kifejlődött a turizmusmarketing legújabb ága: a travel influencer. Olyan kincset érő területek, látványosságok és attrakciók váltak az egész világ számára köztudottá, amiket addig a helybéliek ismertek. Napjainkban ezek a helyszínek már tömegeket vonzanak a közösségi médián megosztott képeknek, beszámolóknak és videóknak hála.