Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Noémi
További közreműködők: Karsai Dr. Árpád
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internet
közösség
közösségi média
marketing
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39392

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39392
005 20220322082018.0
008 220322suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Noémi 
245 1 0 |a Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra  |c Szabó Noémi  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A 21.század első felében a barátaink, családtagjaink vagy ismerőseink voltak a főbb motiváció forrásaink az nyaralások, utazások szervezésénél. Mára ezt felváltotta a közösségi média (angolul social media), ami által kifejlődött a turizmusmarketing legújabb ága: a travel influencer. Olyan kincset érő területek, látványosságok és attrakciók váltak az egész világ számára köztudottá, amiket addig a helybéliek ismertek. Napjainkban ezek a helyszínek már tömegeket vonzanak a közösségi médián megosztott képeknek, beszámolóknak és videóknak hála. 
695 |a internet 
695 |a közösség 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a turizmus 
700 1 |a Karsai Dr. Árpád  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39392/1/SZAKDOLGOZAT_SZABO_NOEMI_ZMHYRN.pdf  |z Dokumentum-elérés