A BegaOutlet marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Evelin |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Kulcsszavak: | árubeszerzés áruértékesítés áruforgalom marketing marketing terv marketingkommunikáció vevők vevőkapcsolat weboldal |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39411 |
Hasonló tételek
Az outlet koncepció – A bevásárlókézpont-típus bemutatása a Designer Outlet Parndorf Példáján
: Szakács Kinga Zsófia
: Szakács Kinga Zsófia
The marketing plan to open a new retail outlet
: Horváth-Zsikó Gréta
: Horváth-Zsikó Gréta
Feasibility study of a new catering outlet in Budapest
: Németh Anikó
: Németh Anikó
Marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár esetében
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
A Robert Bosch Kft. marketingkommunikációjának elemzése, és annak fejlesztési lehetőségei
: Terényi Viktória Zsófia
: Terényi Viktória Zsófia
Az SC Outlet Kft és leányvállalatainak beolvadással történő átalakulása, sajátos számviteli elszámolása
: Lingvai Brigitta
: Lingvai Brigitta
A Mátra turisztikai szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése, valamint ezek fejlesztési lehetőségei a fenntartható fejlődés tükrében
: Jeszenszki Zsanett
: Jeszenszki Zsanett
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
: Falu Gabriella Krisztina
Megjelent: (2014)
: Falu Gabriella Krisztina
Megjelent: (2014)
A Suzuki Motorrad marketingkommunikációjának átdolgozása
: Gere Zoltán
: Gere Zoltán
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
Mikrovállalkozások fejlesztési lehetőségei
: Nagy Júlia Ilona
: Nagy Júlia Ilona
Webshop marketingkommunikációjának kialakítása egy fürdőszoba szalon esetén, a Deli 99' Kft. példáján keresztül
: Kiss Evelin
: Kiss Evelin
A Best Dance tánciskola marketingkommunikációjának megtervezése
: Urbán Tamás
: Urbán Tamás
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása
: Csernus Mátyás
: Csernus Mátyás
A Vagheggi Kft. marketingkommunikációjának elemző ismertetése
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix
A Lufthans Technik Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Újrahasznosítási lehetőségek marketingkommunikációjának hatékonysága a textiliparban
: Demeter Ágoston
: Demeter Ágoston
Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése
: Buzás Eszter
: Buzás Eszter
Egy családi térkő üzem marketingkommunikációjának bemutatása
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
A helyi közösségi szolgáltatások fejlesztési lehetőségei Kisvárdán
: Tóth Daniella
: Tóth Daniella
A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Demeter Diána
: Demeter Diána
Szeged konferencia fejlesztési lehetőségei
: Barta Réka
: Barta Réka
Szlovákia turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Leskova Silvia
: Leskova Silvia
Kőszeg turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Bardócz Attila
: Bardócz Attila
A Babaszafari webáruház marketingkommunikációjának eredmény- és hatékonyságvizsgálata
: Hordós Ivett
: Hordós Ivett
A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése
: Szlovák Dorottya Mária
: Szlovák Dorottya Mária
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
A hazai financial technology vállalatok marketingkommunikációjának jellemzői
: Ertl Mátyás
: Ertl Mátyás
Marketingkommunikáció - A Gabonaker Hungary Kft. marketingkommunikációjának kialakítása
: Bohrát Gábor
: Bohrát Gábor
Hasonló tételek
-
Az outlet koncepció – A bevásárlókézpont-típus bemutatása a Designer Outlet Parndorf Példáján
: Szakács Kinga Zsófia -
The marketing plan to open a new retail outlet
: Horváth-Zsikó Gréta -
Feasibility study of a new catering outlet in Budapest
: Németh Anikó -
Marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár esetében
: Tóth Boglárka -
A Robert Bosch Kft. marketingkommunikációjának elemzése, és annak fejlesztési lehetőségei
: Terényi Viktória Zsófia