A Lineaflex-Bútor Kft. kereskedelmi struktúrájának elemzése a szakmai gyakorlaton szerzett tapasztalatok alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Spáth Levente
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:bútor
értékesítési csatorna
értékesítési rendszer
fogyasztói csoportok
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39414

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg39414
005 20220322083254.0
008 220322suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Spáth Levente 
245 1 2 |a A Lineaflex-Bútor Kft. kereskedelmi struktúrájának elemzése a szakmai gyakorlaton szerzett tapasztalatok alapján  |c Spáth Levente  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Egy vállalat tervek, megvalósítandó célok, stratégiák, az ezekből származó tapasztalatok és eredmények értékelése és tanulmányozása nélkül nehezen állná meg a helyét a gyakorlatban. Fogyasztóink kellő ismerete, viselkedésük miértjének megértése pedig elengedhetetlen. De miért létfontosságú mindez? Milyen információkat szűrhetünk le belőlük? Mit tudhatunk meg a klienseinkről, versenytársainkról? A pandémia milyen hatással van minderre? Projektmunkám témájául az értékesítés, illetve a fogyasztói magatartás elemzését választottam, a téma sokszínűsége és a szakmai gyakorlóhelyemmel, az ott elvégzett munkával való összekapcsolhatósága miatt, amit a jövőben is szeretnék ugyanitt folytatni. Úgy gondolom, ez a két fogalom és mindaz, ami hozzájuk tartozik egy 21. századi vállalkozás életéből nem maradhatnak ki. A 14 héten át tartó gyakorlat alatt betekintést nyerhettem a társaság, jelen esetben a Lineaflex-Bútor Kft. működésébe, kezdve a beszerzéstől az árpolitikán át, egészen a vevőkkel történő kommunikációig és az értékesítésig. Alapvető fogalmak tisztázása mellett, a téma tüzetesebben történő bemutatását tűztem ki célul, a cégen belül lezajlott folyamatokon keresztül, saját tapasztalataim és meglátásaim mellett. A vállalkozás prémium minőségű bútorok és egyéb háztartási kiegészítők forgalmazásával foglalkozik, immáron 15 éve családi vállalkozásként. Ez idő alatt széles kapcsolatrendszert épített ki különböző olasz, illetve magyar gyárakkal. A bútorok beszerzése ezen olasz gyártóktól történik kizárólag Olaszországból, míg más háztartási cikkek (matracok, ágyrácsok) hazai gyártóktól kerülnek megrendelésre. Különösen nagy figyelmet fordítanak arra, hogy a vevői elégedettség a lehető legmagasabb szinten legyen, ezt főleg a kellő szakértelemmel; családias, barátságos hangulattal, illetve a megrendelések időben és szakszerűen történő kézbesítésével érik el. A vevő igényeihez mérten egy lakás, ház berendezése sem jelent gondot, hiszen a cég teljes körű lakberendezési feladatokat is ellát. Szeretném ismertetni részletesebben a vállalat értékesítési rendszerét, működését, tevékenységét, ezen belül az általam elvégzett feladatokat; jelenlegi helyzetét SWOT analízissel, illetve bemutatni a már meglévő vásárlók típusait és elégedettségi szintjét. 
695 |a bútor 
695 |a értékesítési csatorna 
695 |a értékesítési rendszer 
695 |a fogyasztói csoportok 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39414/1/ertekesites%20elemzese%2C%20fogyasztoi%20magatartas%20projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés