Híres magyar pékségek napjainkban- Márkák vizsgálata-
Elmentve itt :
Szerző: | Kendi Bernadett |
---|---|
További közreműködők: | Kegye Krisztina |
Kulcsszavak: | adafeldolgozás adatgyűjtés ábraelemzés márka márkastratégiák összehasonlító elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39419 |
Hasonló tételek
Híres márkák és a sport
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Híres ételek keletkezése és megjelenése napjainkban
: Szabó Ildikó
: Szabó Ildikó
A vidéki pékségek kínálata és hagyományai Magyarországon
: Fenyvesi Vanessza Fanni
: Fenyvesi Vanessza Fanni
Híres nők megjelenése Európa kulturális turizmusában
: Katona Szilárd Péter
: Katona Szilárd Péter
Cider márkák kommunikációja Magyarországon
: Barta Diána
: Barta Diána
Ruházati márkák a metaverzumban
: Kunvári Miklós
: Kunvári Miklós
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása
: Fábián Gergely
: Fábián Gergely
A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen
: Luongo Zsófia
: Luongo Zsófia
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
A márkák szerepe a fiatalok önkifejezésében
: Báti Zsombor
: Báti Zsombor
A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
: Buchala Edit Tamara
: Buchala Edit Tamara
Márkák, amiket imádunk utálni - avagy a márkakerülésről
: Zana Veronika
: Zana Veronika
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Lokális márkák marketingmanagementjének kihívásai multinacionális vállalati környezetben
: Takács Tibor Nimród
: Takács Tibor Nimród
Üdítőital márkák márkaismertsége, fogyasztása a fiatalok körében
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Mérhető a szeretet? Márkák a lovemarks tükrében
: Rásky Dorina
: Rásky Dorina
A hazai sportegyesületi márkák és szurkolóik kapcsolata
: Horváth Kristóf
: Horváth Kristóf
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
A magyar esküvői hagyományok jelentőségének vizsgálata napjainkban
: Zs.Tóth Anna
: Zs.Tóth Anna
A kereskedelmi márkák térnyerése a táplálék-kiegészítők nemzetközi piacán
: Melts Adrienn
: Melts Adrienn
A gazdaságostól a prémiumig – avagy a saját márkák térnyerése
: Garancsi Tünde
: Garancsi Tünde
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
A fogyasztók márkaválasztási szokásainak vizsgálata a Pritt és a Schwarzkopf márkák összehasonlításán keresztül
: Ökrös Kinga
: Ökrös Kinga
Fogyasztói magatartás és marketing, valamint a márkák vizsgálata a fül- és fejhallgatók piacán.
: Szél Sándor Tamás
: Szél Sándor Tamás
Globális és lokális márkák vizsgálata a Balanced Scorecard által a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Végh Kitti
: Végh Kitti
A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában.
: Magyar Ivett
: Magyar Ivett
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
A Reckitt Benckiser (Magyarország) Kft. Hyho ágazatában szereplő főbb márkák vizsgálata az ellátási láncon keresztül
: Vámos Patrícia
: Vámos Patrícia
Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
Fenntarthatóság a vállalati gyakorlatban, fenntartható márkák; Greenwashing a fast fashion világában
: Ágoston Tímea
: Ágoston Tímea
A Nemzeti Kosárlabda szövetségben (NBA-ben) megjelenő sportmarketing, szponzoráció és márkák, illetve azok hatása a magyar fogyasztásra
: Galó Kristóf
: Galó Kristóf
A magyar borpiacra lépés lehetősége napjainkban
: Molnár Blanka
: Molnár Blanka
YouTube beauty vloggerek tevékenysége, mint marketingkommunikációs lehetőség a kozmetikai márkák számára
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Kategóriamenedzsment a hazai FMCG piacon és a kategóriavezető márkák hatása az impulzusvásárlásokra
: Turner Hanna Kornélia
: Turner Hanna Kornélia
Az e-sport rendezvények szponzorációjának hatása a márkák imázsára és üzleti teljesítményére
: Vámos Vince
: Vámos Vince
Hasonló tételek
-
Híres márkák és a sport
: Szabó Rita -
Híres ételek keletkezése és megjelenése napjainkban
: Szabó Ildikó -
A vidéki pékségek kínálata és hagyományai Magyarországon
: Fenyvesi Vanessza Fanni -
Híres nők megjelenése Európa kulturális turizmusában
: Katona Szilárd Péter -
Cider márkák kommunikációja Magyarországon
: Barta Diána