Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: László Péter
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingeszközök
online marketing
vendéglátás
vendéglátómarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39435

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39435
005 20220402095413.0
008 220402suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a László Péter 
245 1 0 |a Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban  |c László Péter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatban áttekintem a 2021-ben rendelkezésre álló online marketingeszközöket, majd a kutatásom segítségével elemzem, hogy a hazai színtéren ezeket az eszközöket miképp használják a vendéglátók. A szakirodalom áttekintésével mélyen elemzem magukat az eszközöket is, hogy megérthessük, hogy ezen eszközök közül, melyek lehetnek a leghatékonyabbak a vendéglátói szektor számára. A kutatásban kitérek arra is, hogy a fogyasztókból a vendéglátói online marketingtevékenység milyen reakciókat vált ki, hogyan (és kik) fogadják a különböző online reklámokat. 
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a online marketing 
695 |a vendéglátás 
695 |a vendéglátómarketing 
700 1 |a Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39435/1/L%C3%A1szl%C3%B3%20P%C3%A9ter%20Szakdolgozat%20elektronikusan%20al%C3%A1%C3%ADrva.pdf  |z Dokumentum-elérés