A Sziget Fesztivál, Balaton Sound és Volt Fesztivál italkínálatának vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Márton Richárd
További közreműködők: Csulak Gergely
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Balaton Sound
ital
Italkínálat
Sziget
Sziget Zrt.
vizsgálat
VOLT Fesztivál
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39452

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39452
005 20220402095435.0
008 220402suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Márton Richárd 
245 1 2 |a A Sziget Fesztivál, Balaton Sound és Volt Fesztivál italkínálatának vizsgálata  |c Márton Richárd  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az alábbi szakdolgozat a Sziget Fesztivál, Balaton Sound, VOLT Fesztivál italkínálatát vizsgálja. A primer kutatás két interjúalany visszajelzése alapján került megállapításra, amelyből az egyik interjúalany egy italárusító, a második alanya pedig a Sziget Zrt. alkalmazotja. A szekunderkutatás az elmúlt évek eseményeinek statisztikáját dolgozta fel.  A következő szakdolgozatban olyan emberekkel készítettem interjút, akik közvetlen szereplői a nagy fesztiváloknak. Egyéni vállalkozó, fesztivál szervező. Az Ő visszajelzésük alapján, hogy milyenek az ital fogyasztási szokások, hogy a korosztályok között hogyan oszlanak meg a kedvelt italok, próbálok valós bizonyítást mutatni arra, hogy a fesztiválokon milyen italokkal találkozhatunk, hogy mekkora keresletet generálnak, illetve, hogy milyen hatással van a teljes italkínálat a fesztiválok bevételére. Nem utolsósorban pedig, szükséges figyelembe venni, hogy a fesztiválokon megjelenő italkülönlegességek árai, hogyan befolyásolják a keresletet. Ahhoz, hogy a következő szakdolgozat valóban elnyerje a mondandóm hitelességét, a primer kutatásom során, felkerestem egy olyan italárusítót, aki Magyarország három legnagyobb fesztiválján, a Sziget Fesztiválon, Balaton Sound-on és a VOLT Fesztiválon is állandó résztvevő, illetve volt lehetőségem felvenni a kapcsolatot a Sziget Zrt. kereskedelmi koordinátorával is. Egy interjú keretében kérdeztem meg őket arról, hogy milyen italokat árusítanak, a különböző korosztályok milyen italokat fogyasztanak, illetve a magasabb minőség és az ár hogyan befolyásolja a keresletet a fesztivál alatt. A fogyasztói ízlések mellett pedig, többek között, szó esett a beszerzés és az értékesítés folyamatáról is. 
695 |a Balaton Sound 
695 |a ital 
695 |a Italkínálat 
695 |a Sziget 
695 |a Sziget Zrt. 
695 |a vizsgálat 
695 |a VOLT Fesztivál 
700 1 |a Csulak Gergely  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39452/1/A%20Sziget%20Fesztiv%C3%A1l%2C%20Balaton%20Sound%20%C3%A9s%20Volt%20Fesztiv%C3%A1l%20italk%C3%ADn%C3%A1lat%C3%A1nak%20vizsg%C3%A1lata.pdf  |z Dokumentum-elérés