Egynapos vízitúra szolgáltatás fejlesztése a Part Camping Ásványráró esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kelemen Mónika
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:egynapos vízitúra
marketingmix 7P
marketingstratégia javaslatok
Part Camping Ásványráró
perszóna
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39464
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat fókuszában a Part Camping Ásványráró által forgalmazott egynapos vezetett vízitúra turisztikai terméke áll. A dolgozat fő célja a jelenlegi szolgáltatás vizsgálata mellett a vonatkozó marketingstratégiai javaslatok kialakítása. A kutatás online kérdőíves felméréssel történt. A kitöltésben bármely személy részt vehetett, akár olyan is, aki soha nem evezett még korábban. Az eredmények alapján a marketingstratégiai célok meghatározása után a célcsoportok, perszónák kialakítása valósult meg. Ezt követte a marketingmix 7P elemzés, valamint a kampány meghatározása annak érdekében, hogy a vállalat növelni tudja a visszatérő vendégek arányát, bevételét a vállalati misszió és vízió fényében.