Egynapos vízitúra szolgáltatás fejlesztése a Part Camping Ásványráró esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kelemen Mónika
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:egynapos vízitúra
marketingmix 7P
marketingstratégia javaslatok
Part Camping Ásványráró
perszóna
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39464

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39464
005 20220402095449.0
008 220402suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kelemen Mónika 
245 1 0 |a Egynapos vízitúra szolgáltatás fejlesztése a Part Camping Ásványráró esetében  |c Kelemen Mónika  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat fókuszában a Part Camping Ásványráró által forgalmazott egynapos vezetett vízitúra turisztikai terméke áll. A dolgozat fő célja a jelenlegi szolgáltatás vizsgálata mellett a vonatkozó marketingstratégiai javaslatok kialakítása. A kutatás online kérdőíves felméréssel történt. A kitöltésben bármely személy részt vehetett, akár olyan is, aki soha nem evezett még korábban. Az eredmények alapján a marketingstratégiai célok meghatározása után a célcsoportok, perszónák kialakítása valósult meg. Ezt követte a marketingmix 7P elemzés, valamint a kampány meghatározása annak érdekében, hogy a vállalat növelni tudja a visszatérő vendégek arányát, bevételét a vállalati misszió és vízió fényében. 
695 |a egynapos vízitúra 
695 |a marketingmix 7P 
695 |a marketingstratégia javaslatok 
695 |a Part Camping Ásványráró 
695 |a perszóna 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39464/1/Kelemen%20M%C3%B3nika_D440TX_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39464/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem_Kelemen%20M%C3%B3nika_D440TX.pdf  |z Dokumentum-elérés